Rozhovor

Pravidelně se potkáváme jak s e-commerce influencery, tak s našimi e-shopaři a povídáme si s nimi o jejich vlastních zkušenostech, e-shopech a věcech okolo. Z těchto setkání pak pro vás připravujeme rozhovory, které nejenže si s chutí přečtete, ale ještě z nich načerpáte inspiraci a motivaci k dalšímu vývoji vašeho online podnikání.

V rozhovorech s influencery se bavíme nejen o e-commerce obecně, ale hlavně o jejich vlastní specializaci. Třeba s Janem Kvasničkou jsme si popovídali o šablonách a o tom, čím se řídit při jejich výběru, o SEO zase s Pavlem Ungrem nebo Martinem Matějkou. Zajímavý rozhovor byl také o UX a českých webech s Ondřejem Ilinčevem. Ale i spoustu dalších.

Slyšet o zkušenostech z reálného provozu e-shopu je vždycky užitečné, proto děláme rozhovory i se samotnými e-shopaři. Většinou je zpovídáme ohledně jejich začátků a je úžasné slyšet, jak dokázali svůj e-shop rozjet a teď úspěšně prodávají třeba i do zahraničí. Můžete si přečíst příběh Lucie Kunčarové a jejích dárkových dortů nebo třeba zjistit, jak se Matcha Tea podařilo mít už během prvních 2 měsíců na Shoptetu obrat přes 300 tisíc měsíčně.

Fit-day: Riskli to, koupili továrnu a teď dodávají zdravé snídaně do 20 zemí světa

Manželé Jitka a Jakub Molnárovi se před pár lety rozhodli změnit svůj životní styl. Na trhu jim ale chyběly zdravé proteinové snídaně, a tak si je začali vyrábět sami doma v kuchyni. Když viděli, že jim prospívají, rozhodli se jít s nimi do světa a začít podnikat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Influenceři na Instragramu

Pokud jste nový e-shop, tak je budování povědomí o vaší značce jednou z hlavních priorit. Doba se neustále mění, a stejně tak se mění způsob, jak dělat dobrý marketing. Mezi nové trendy zajisté patří spolupráce s influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Matcha Tea: Už během prvních 2 měsíců na Shoptetu jsme měli obrat přes 300 tisíc měsíčně

„E-shop na Shoptetu jsme startovali v červenci 2017 a už během prvních dvou měsíců jsme měli obrat přes 300 tisíc měsíčně. Teď v předvánočním období jsme atakovali 900 tisíc,“ říká Petr Patočka k rozjezdu e-shopu Matcha Tea. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Radim Hasalík: U velkých firem mi často chybí lidský přístup

„Zaměstnanec je víc chráněný zákony a má svůj pravidelný příjem jistý. Na druhou stranu má svůj strop, který nemůže překročit. Na volné noze můžete víc čarovat s cenou. Když jste vytížení, šroubujete ji nahoru,“ porovnává své zkušenosti zaměstnance a volnonožce známý markeťák Radim Hasalík.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Matcha Tea: Vymysleli moderní způsob podávání matchy, dnes jsou jedni z největších dovozců v Evropě

Zatímco ještě před pár lety byl čaj matcha výsadou Japonců a čajových znalců, teď se o něm mluví všude. Stal se z něj fenomén. Český a evropský boom mají na svědomí i Petr Patočka s jeho Matcha Tea. Jak se jim to povedlo? To se dozvíte v našem rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Zakladatel Včeliště: Dobrý obsah e-shopům pomáhá prodávat

„Kvalitní obsah je pro e-shopy dlouhodobou konkurenční výhodou. Díky němu si budují brand a navazují se zákazníky spojení dřív, než konkurence. E-shop, který jim poradil s výběrem a mají v něj větší důvěru, zvolí radši, než ten, který má o pár korun levnější produkt,“ říká Josef Řezníček. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Collars: Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně

„Dřív jsme měli poštovné zdarma. A taky jsme chtěli, aby měli zákazníci objednávky co nejdřív, takže jsme jim posílali zboží ještě než nám zaplatili. Ale vymstilo se nám to. Teď už nejsme ani na Heurece. Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně,“ říkají Blanka a Jirka, kteří už 4 roky prodávají […]

Přečíst celé

Collars: Ze zubní ordinace k šití obojků pro psy

Značka Collars by nevznikla nebýt dvou porodů. Zatímco Blanka byla doma na mateřské, její fena Abby porodila 12 štěňat a rozlišit je od sebe byl nadlidský výkon. Takže panička sedla k šicímu stroji, ušila každému obojek s motýlkem, a začalo ji to bavit víc, než čekala. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Jan Kvasnička: Nesnažte se být až moc kreativní a úpravy šablon testujte s uživateli

V 1. části rozhovoru nám Jan Kvasnička, přední český UX designer a CRO specialista, poradil, jak investovat do šablon nebo kdy je na čase přemýšlet nad individuálním řešením. V pokračování rozebereme využití šablon do větších detailů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Nugo: Úspěch v Česku nás nakopl, zkusíme štěstí v Americe a Německu

Značku Nugo založili před 3 lety sourozenci Karpíškovi. Oba mají doma čivavy, kterým se nelíbilo v taškách dostupných na trhu. A tak navrhli svoje. Když je zastavovali kolemjdoucí pejskaři a chtěli je taky, došlo jim, že by nebylo od věci, nabídnout tašky i jim. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky