Komunikace

Komunikace je velmi důležitá a může být jedním z důvodů, proč se k vám budou zákazníci rádi vracet. Nalaďte se na příjemnou notu a reagujte co možná nejrychleji na různé dotazy, požadavky nebo žádosti o rady. A nejen to, dejte si záležet třeba i na automatických e-mailech (potvrzení objednávky, oznámení o odeslání objednávky atd.). Jednoduše, buďte profesionální a dodržujte zásady komunikace se zákazníky. Věřte, že se vám to vyplatí.

Komunikace se zákazníkem už dávno neznamená jen kontakt přes telefon nebo e-mail, popřípadě napřímo v prodejně. Na svém e-shopu byste měli mít online chat, kam mohou návštěvníci napsat a hned se tak dovědět potřebné informace. Proč je to důležité a jak na to, si můžete přečíst v článku Chatuje, chatuješ, chatujeme.

Pokud chcete být úspěšní, tak musíte za zákazníky sami vyrazit. To znamená jít tam, kde tráví hodně času. Ano, máme na mysli sociální sítě. Tady s nimi můžete komunikovat nejen přes různé příspěvky, komentáře a soukromé zprávy, ale také pomocí v poslední době populárních chatbotů. Mrkněte třeba na rozhovor o Messenger marketingu s Michalem Fialou.

Čas od času se stane, že se někde něco nechtěně zvrtne a hned je oheň na střeše a negativní recenze nebo komentář na internetu. Tady přichází na řadu krizová komunikace. Zjistěte, jak ji zvládnout.

Jak vytvořit loajálnost u komunity

Docela vysoká je pravděpodobnost, že byste se jen tak náhodou jednou neprobudili s myšlenkou, že dokážete úspěšně zaběhnout maraton a to bez žádného předešlého tréninku. Stejně tak asi nepoběžíte poprvé do tělocvičny s očekáváním, že rovnou naskočíte do kurzu pokročilé jógy. Oba dva nápady by nejspíše skončili s vážnými následky nejen na vašem zdraví.

Přečíst celé

Když zákazník potřebuje pomoc

Ponecháme-li stranou přístupnost e-shopu jako takovou, která by měla být samozřejmou součástí úspěšného e-shopu, stále je nutné brát v potaz, že ne všichni návštěvníci a potenciální zákazníci jsou zběhlí v pohybu na internetu a občas potřebují pomoci. Podívejme se, jaké techniky ulehčí zákazníkům nakupování.

Přečíst celé

Jak správně zvolit hosting?

I když by se mohlo na první pohled zdát, že vybrat si správný hosting pro svůj web není nejmenším problémem, opak je mezi začínajícími online podnikateli pravdou a jen málokdo je schopen vybrat si kvalitní, spolehlivý a cenově velmi výhodný „prostor pro stránky“. V zásadě musíte brát při úvahách o tom nejlepším hostingu v potaz, kolik dat […]

Přečíst celé

Marketingová komunikace

Pokud chcete svého potenciálního zákazníka na svém webu zaujmout, je nezbytné vědět, jakým způsobem to nejlépe provést. O tom, jak zákazníka zaujmout a vnuknout mu myšlenku, že zrovna zboží na vašem webu je to nejvhodnější ke koupi, se píše v následujícím článku. 

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky