Komunikace

Komunikace je velmi důležitá a může být jedním z důvodů, proč se k vám budou zákazníci rádi vracet. Nalaďte se na příjemnou notu a reagujte co možná nejrychleji na různé dotazy, požadavky nebo žádosti o rady. A nejen to, dejte si záležet třeba i na automatických e-mailech (potvrzení objednávky, oznámení o odeslání objednávky atd.). Jednoduše, buďte profesionální a dodržujte zásady komunikace se zákazníky. Věřte, že se vám to vyplatí.

Komunikace se zákazníkem už dávno neznamená jen kontakt přes telefon nebo e-mail, popřípadě napřímo v prodejně. Na svém e-shopu byste měli mít online chat, kam mohou návštěvníci napsat a hned se tak dovědět potřebné informace. Proč je to důležité a jak na to, si můžete přečíst v článku Chatuje, chatuješ, chatujeme.

Pokud chcete být úspěšní, tak musíte za zákazníky sami vyrazit. To znamená jít tam, kde tráví hodně času. Ano, máme na mysli sociální sítě. Tady s nimi můžete komunikovat nejen přes různé příspěvky, komentáře a soukromé zprávy, ale také pomocí v poslední době populárních chatbotů. Mrkněte třeba na rozhovor o Messenger marketingu s Michalem Fialou.

Čas od času se stane, že se někde něco nechtěně zvrtne a hned je oheň na střeše a negativní recenze nebo komentář na internetu. Tady přichází na řadu krizová komunikace. Zjistěte, jak ji zvládnout.

konkurenční výhody Pítra

Jak poznat své konkurenční výhody?

Konkurenční výhodu máte, pokud dokážete uspokojit potřeby zákazníků lépe než konkurenti (ha!) nebo stejně, ale levněji. Jak tedy na to, aby pro zákazníka byly vaše konkurenční výhody významné a vnímané, a pro vás ziskové a udržitelné? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Přidaná hodnota cashbacku pro e-shopy a uživatele

Cashback portály slibují odměny pro registrované uživatele v podobě určitého procenta z nákupu zpět. Zní to jako lákavá nabídka pro zákazníky, jaké výhody ale přináší spolupráce s portálem majitelům e-shopů, z jejichž marže vrácené peníze jdou? A jak celá služba funguje v praxi? To se dozvíte v našem článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči – kontakt

Správná komunikace je základem úspěšného e-shopu. Právě proto jsme pro vás připravili společně se SupportBoxem, tedy Máriem a Katkou, seriál o komunikaci mezi e-shopy a zákazníky. Dozvíte se v něm například to, jakým stylem komunikovat, jaké jsou nejčastější chyby, jak si připravit krizový scénář nebo jak zákaznickou péči měřit.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

O Messenger marketingu s Michalem Fialou

Messenger Marketing. Nový pojem, který bude v několika dalších letech pro e-shopy stejně nepostradatelný, jako jsou dnes PPC nebo reklamy na Facebooku. Otázkou tak prozatím zůstává, zda zcela nahradí e-mailovou komunikaci. To se ale dozvíme až v následujících letech. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Nové vylepšení: Propojení e-shopu s Facebook Messengerem

Facebook Messenger využívá čím dál víc lidí, ne nadarmo je nejrozšířenější aplikací Čechů na smartphonech. Shoptet proto přichází s novým vylepšením, které Messenger propojuje s e-shopy. Zákazníci díky němu získávají rychlý přehled o stavu své objednávky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Collars: Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně

„Dřív jsme měli poštovné zdarma. A taky jsme chtěli, aby měli zákazníci objednávky co nejdřív, takže jsme jim posílali zboží ještě než nám zaplatili. Ale vymstilo se nám to. Teď už nejsme ani na Heurece. Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně,“ říkají Blanka a Jirka, kteří už 4 roky prodávají […]

Přečíst celé

„80 % požadavků klientů vyřeší naše technická podpora řádově v hodinách,“ říká obchodní ředitelka Shoptetu

Mluvíte s nimi přes telefon. Komunikujete s nimi přes administraci. Jsou to ti, kteří vám radí a pomáhají s každým problémem, jenž se ve vašem e-shopu objeví. Ne, nejsou to duchové s nadpřirozenými silami. Je to naše silná parta zákaznické podpory. Jak fungují a jak vám pomáhají vydělávat? Odpovědi poskytla naše obchodní ředitelka, Kateřina Stanislava […]

Přečíst celé

7 tipů, jak mít úspěšný e-shop

V České republice je zhruba 37 000 různých e-shopů. A každý rok přibývají nové. Chcete, aby si zákazníci mezi konkurenčními elektronickými obchody častěji vybírali ten váš? Zkuste některé z tipů marketingové čarodějnice Magdy Čevelové. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu?

Podařilo se vám vybudovat si známou a věrohodnou značku, ke které se zákazníci rádi vracejí. Vaše firma prospívá a váš byznys jen kvete. A najednou se na internetu objeví pomluva o nekvalitním zboží či službách, které poskytujete. Je na čase zalarmovat manažera na krizovou komunikaci. Anebo si přečíst tento článek. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %

Facebook se za poslední roky s více než miliardou a čtvrt uživateli jednou z nejdůležitějších platforem mezilidské komunikace. Ani Česko nezůstává za světovým trendem pozadu, na Facebooku jsou již více než 4 miliony Čechů, tedy kolem poloviny té části naší populace, která má přístup k internetu.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky