Komunikace

Komunikace je velmi důležitá a může být jedním z důvodů, proč se k vám budou zákazníci rádi vracet. Nalaďte se na příjemnou notu a reagujte co možná nejrychleji na různé dotazy, požadavky nebo žádosti o rady. A nejen to, dejte si záležet třeba i na automatických e-mailech (potvrzení objednávky, oznámení o odeslání objednávky atd.). Jednoduše, buďte profesionální a dodržujte zásady komunikace se zákazníky. Věřte, že se vám to vyplatí.

Komunikace se zákazníkem už dávno neznamená jen kontakt přes telefon nebo e-mail, popřípadě napřímo v prodejně. Na svém e-shopu byste měli mít online chat, kam mohou návštěvníci napsat a hned se tak dovědět potřebné informace. Proč je to důležité a jak na to, si můžete přečíst v článku Chatuje, chatuješ, chatujeme.

Pokud chcete být úspěšní, tak musíte za zákazníky sami vyrazit. To znamená jít tam, kde tráví hodně času. Ano, máme na mysli sociální sítě. Tady s nimi můžete komunikovat nejen přes různé příspěvky, komentáře a soukromé zprávy, ale také pomocí v poslední době populárních chatbotů. Mrkněte třeba na rozhovor o Messenger marketingu s Michalem Fialou.

Čas od času se stane, že se někde něco nechtěně zvrtne a hned je oheň na střeše a negativní recenze nebo komentář na internetu. Tady přichází na řadu krizová komunikace. Zjistěte, jak ji zvládnout.

Přidaná hodnota cashbacku pro e-shopy a uživatele

Cashback portály slibují odměny pro registrované uživatele v podobě určitého procenta z nákupu zpět. Zní to jako lákavá nabídka pro zákazníky, jaké výhody ale přináší spolupráce s portálem majitelům e-shopů, z jejichž marže vrácené peníze jdou? A jak celá služba funguje v praxi? To se dozvíte v našem článku.

Číst všechny

Collars: Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně

„Dřív jsme měli poštovné zdarma. A taky jsme chtěli, aby měli zákazníci objednávky co nejdřív, takže jsme jim posílali zboží ještě než nám zaplatili. Ale vymstilo se nám to. Teď už nejsme ani na Heurece. Chceme, aby u nás lidi nakupovali kvůli kvalitě, ne kvůli nejnižší ceně,“ říkají Blanka a Jirka, kteří už 4 roky prodávají […]

Číst všechny

„80 % požadavků klientů vyřeší naše technická podpora řádově v hodinách,“ říká obchodní ředitelka Shoptetu

Mluvíte s nimi přes telefon. Komunikujete s nimi přes administraci. Jsou to ti, kteří vám radí a pomáhají s každým problémem, jenž se ve vašem e-shopu objeví. Ne, nejsou to duchové s nadpřirozenými silami. Je to naše silná parta zákaznické podpory. Jak fungují a jak vám pomáhají vydělávat? Odpovědi poskytla naše obchodní ředitelka, Kateřina Stanislava […]

Číst všechny

Navigace pro příspěvky