Chatuje, chatuješ, chatujeme…

Ne, nemluvím o chatě na Šumavě, kam jezdíte s radostí na víkendy. Mluvím o funkci live chat [:lajv čet], díky které můžete odpovídat na dotazy a požadavky vašich zákazníků v reálném čase a posílit tak jejich důvěru. Zároveň jim zajistíte komfortní nákup na vašem e-shopu a získáte si tak jejich věrnost.

Jak tedy live chat funguje?

Představte si, že v pozici zákazníka přijdete na pro vás zatím neznámý e-shop a hledáte nějaké konkrétní zboží. U zboží je napsaný status „na objednávku“ a vám se nechce čekat na odpověď emailem nebo zvedat telefon. Na stránce je ale okénko, kam můžete svou otázku napsat. Na druhé straně sítě sedí člověk, kterému váš dotaz ihned přijde a může na něj okamžitě reagovat. Ověří vám, do kdy můžou zboží objednat, a vy se rozhodnete, zda budete chtít zboží objednat, či se porozhlédnout někde jinde.

A takhle vám zákazníci mohou posílat dotazy jakéhokoliv rázu – dotazy na zboží, na slevy, na dopravu nebo na fungování vašeho podniku. Ve vyšších tarifech si také můžete nastavit více operátorů chatu, online tedy může být více lidí, čímž také zkrátíte dobu odpovědi.

Jaké další funkce má live chat Smartsupp?

Live chat už ale dávno není pouze o pasivním čekání na otázky zákazníka. Vývoj aplikace jde pořád dopředu a díky tomu můžete dělat taková kouzla:

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

A kolik to stojí?

Smartsupp nabízí 4 cenové tarify s ohledem na počet operátorů, souběžných konverzací, délku ukládání historie a množství funkcí. Ceník naleznete na stránkách Smartsupp. Propojení na Smartsupp na Shoptetu je součástí již druhého nejnižšího tarifu Lite, k tarifu FREE, který je zdarma, si jej lze přiobjednat za 50,- Kč měsíčně.

Jak tedy Smartsupp na svůj e-shop nastavím?

Velmi jednoduše! Postupujte dle naší nápovědy ke Smartsupp a budete to mít nastavené coby dup. Kdybyste si nevěděli s nastavením rady, samozřejmě se můžete kdykoli obrátit na naší technickou podporu na telefonu +420 604 600 444.

A na konec ještě pár tipů, jak chatování se zákazníky dovést k dokonalosti :)

A co naopak nikdy nedělat?

 

Související články:

Facebook
Twitter

Navigace pro příspěvek

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů