Komunikace

Komunikace je velmi důležitá a může být jedním z důvodů, proč se k vám budou zákazníci rádi vracet. Nalaďte se na příjemnou notu a reagujte co možná nejrychleji na různé dotazy, požadavky nebo žádosti o rady. A nejen to, dejte si záležet třeba i na automatických e-mailech (potvrzení objednávky, oznámení o odeslání objednávky atd.). Jednoduše, buďte profesionální a dodržujte zásady komunikace se zákazníky. Věřte, že se vám to vyplatí.

Komunikace se zákazníkem už dávno neznamená jen kontakt přes telefon nebo e-mail, popřípadě napřímo v prodejně. Na svém e-shopu byste měli mít online chat, kam mohou návštěvníci napsat a hned se tak dovědět potřebné informace. Proč je to důležité a jak na to, si můžete přečíst v článku Chatuje, chatuješ, chatujeme.

Pokud chcete být úspěšní, tak musíte za zákazníky sami vyrazit. To znamená jít tam, kde tráví hodně času. Ano, máme na mysli sociální sítě. Tady s nimi můžete komunikovat nejen přes různé příspěvky, komentáře a soukromé zprávy, ale také pomocí v poslední době populárních chatbotů. Mrkněte třeba na rozhovor o Messenger marketingu s Michalem Fialou.

Čas od času se stane, že se někde něco nechtěně zvrtne a hned je oheň na střeše a negativní recenze nebo komentář na internetu. Tady přichází na řadu krizová komunikace. Zjistěte, jak ji zvládnout.

Marketingová komunikace

Pokud chcete svého potenciálního zákazníka na svém webu zaujmout, je nezbytné vědět, jakým způsobem to nejlépe provést. O tom, jak zákazníka zaujmout a vnuknout mu myšlenku, že zrovna zboží na vašem webu je to nejvhodnější ke koupi, se píše v následujícím článku.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky