Jak na e-shop

Shoptetím e-shopem číslo 30 000 je BeaverCraft! Získali od nás 30 000 hodin provozu zdarma

Nedávno jsme oslavili důležitý milník a to vznik e-shopu s pořadovým číslem 30 000! Vytvořili ho nadšení fanouškové dřeva, přírody a řezbářství. Na Shoptetu nejsou žádní nováčkové – už u nás s dalšími svými projekty frčí pěkných pár let. Vyzpovídali jsme je ohledně toho nejnovějšího, našeho jubilejního! :)⁠ Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Měřte lépe své konverze díky Facebook Conversions API

Stále větší roli v online marketingu hrají data a Facebook reklama není výjimkou. Facebook Conversions API vám umožní nasbírat maximální množství dat a tím může zlepšit výkon vašich reklam. Jak CAPI funguje, jak se liší od Facebook pixelu a jak ji v Shoptetu nastavíte? Vše zjistíte v tomto článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé
procesy

Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas

Když přijímáte zboží na sklad. Když zboží vkládáte do e-shopu. Když balíte objednávku. Když vyřizujete reklamaci. Procesy jsou všude kolem vás. Už ve vašem e-shopu existují. Otázka je, jak dobře fungují. Naučíme vás být ještě efektivnější! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

„Naši zákazníci jsou doslova jako v bavlnce,“ říká Eliška Dobiášová z Breberek

V látkových plenkách pro děti a vložkách pro ženy je mnohem větší pohodlí než v těch jednorázových, nehledě na jejich pozitivní účinky na zdraví. O nich, ale i o e-shopu a podnikání jsme si povídali se zakladatelkou firmy rodinné Breberky. Jaké je pro Elišku stát v jejím čele? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Koupě e-shopu: Kdy a proč se vyplatí koupit zaběhnutý e-shop a jak se nenechat oklamat?

Máte zájem o provozování e-shopu, ale rádi byste sáhli po již existujícím a rovnou se do něj vrhli? Řešením je koupě existujícího e-shopu, což může být zajímavá zkratka, jak se vrhnout do online podnikání. Zjistěte, proč se vyplatí pořídit si e-shop a na co si při tom dát pozor. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Breberky: Z nadšení do látkových plenek vzniklo úspěšné podnikání

Příběh e-shopu Elišky Dobiášové začal nepříjemnou nemocí a následným řetězcem událostí, které nakonec vyústily do vybudování vlastního byznysu v oboru látkových plenek a hygienických potřeb pro ženy. Breberky dnes patří mezi největší výrobce tohoto sortimentu v Česku a inspirují další maminky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Dubnové novinky

„Duben, na Reshoper pudem.“ Pro tento měsíc jsme si lehce upravili známé rčení a do kalendáře poznačili datum 13. 4. 2022. Kromě aktualit o zmíněné e-commerce konferenci a veletrhu pro vás máme novinky také ze Shoptetu, například nové doplňky, mezi nimiž je i Lišta na podporu Ukrajiny, nebo stránku shoptetstatus.com. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Master Vietnam: Naše káva voní po čokoládě a kakau. Její koupí podpoříte malé pěstitele i vznik české školy ve Vietnamu

V pokračování našeho rozhovoru s Nguyenem a Lucií z Master Vietnam se dozvíte například to, jak se vietnamská káva pije, jak se připravuje císařský lotosový čaj nebo jak se naučit vařit to nejlepší pho. Nechybí ani zajímavosti ze zakládání jejich e-shopu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé
konkurenční výhody Pítra

Jak poznat své konkurenční výhody?

Konkurenční výhodu máte, pokud dokážete uspokojit potřeby zákazníků lépe než konkurenti (ha!) nebo stejně, ale levněji. Jak tedy na to, aby pro zákazníka byly vaše konkurenční výhody významné a vnímané, a pro vás ziskové a udržitelné? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli

Pravděpodobně se občas dostáváte do situace, kdy cítíte potřebu svým zákazníkům něco povědět. Máte pro ně nějakou zprávu, nabídku, oznámení, tip, komentář, sdělení, upozornění… Dosud jste si nebyli jistí, kam a jak to ale vyvěsit, aby to měli návštěvníci vašeho online obchodu na očích. Tento článek vám pomůže najít řešení. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky