Jak na eshop

Breberky: Z nadšení do látkových plenek vzniklo úspěšné podnikání

Příběh e-shopu Elišky Dobiášové začal nepříjemnou nemocí a následným řetězcem událostí, které nakonec vyústily do vybudování vlastního byznysu v oboru látkových plenek a hygienických potřeb pro ženy. Breberky dnes patří mezi největší výrobce tohoto sortimentu v Česku a inspirují další maminky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Dubnové novinky

„Duben, na Reshoper pudem.“ Pro tento měsíc jsme si lehce upravili známé rčení a do kalendáře poznačili datum 13. 4. 2022. Kromě aktualit o zmíněné e-commerce konferenci a veletrhu pro vás máme novinky také ze Shoptetu, například nové doplňky, mezi nimiž je i Lišta na podporu Ukrajiny, nebo stránku shoptetstatus.com. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Master Vietnam: Naše káva voní po čokoládě a kakau. Její koupí podpoříte malé pěstitele i vznik české školy ve Vietnamu

V pokračování našeho rozhovoru s Nguyenem a Lucií z Master Vietnam se dozvíte například to, jak se vietnamská káva pije, jak se připravuje císařský lotosový čaj nebo jak se naučit vařit to nejlepší pho. Nechybí ani zajímavosti ze zakládání jejich e-shopu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé
konkurenční výhody Pítra

Jak poznat své konkurenční výhody?

Konkurenční výhodu máte, pokud dokážete uspokojit potřeby zákazníků lépe než konkurenti (ha!) nebo stejně, ale levněji. Jak tedy na to, aby pro zákazníka byly vaše konkurenční výhody významné a vnímané, a pro vás ziskové a udržitelné? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli

Pravděpodobně se občas dostáváte do situace, kdy cítíte potřebu svým zákazníkům něco povědět. Máte pro ně nějakou zprávu, nabídku, oznámení, tip, komentář, sdělení, upozornění… Dosud jste si nebyli jistí, kam a jak to ale vyvěsit, aby to měli návštěvníci vašeho online obchodu na očích. Tento článek vám pomůže najít řešení. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Svatý Valentýn žehná podnikání… a lásce

Věděli jste, že anglosaský svátek zamilovaných vlastně slavíme v den smrti svatého Valentýna? V našem článku se ale nebudeme zabývat historií, nýbrž současným pojetím. To je v mnoha případech, přiznejme si, komerční. Jak své zákazníky naladit na valentýnské nakupování? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Únorové novinky

Znáte pranostiku Únor bílý, pole sílí? V Shoptetu (zatím) počasí ovlivnit neumíme, ale zapnuli jsme aspoň naše sněžná děla, aby vám na vaše e-shopy nafoukala co nejvíc užitečných novinek a vylepšení a vaše podnikání tak mohlo skutečně sílit vydatně. Pojďte si o nich přečíst více. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé
e-mail a copywriting

5 + 1 tipů, jak na texty v newsletterech

Zaujměte své odběratele a připravte jim obsah, který si rádi přečtou. Designově dokonalé šablony totiž nemusí stačit. Neměli byste zapomínat ani na kvalitní texty v e-mailech, které toho mohou říct víc než dost. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky