E-shop

Wohnout: Na merchandise jsme ujížděli. Bestsellerem jsou trika a dámské kalhotky s nápisem Chci Wohnout

Specifický zpěv, hravé texty, originální klipy i sympatická vlastnost nebrat se vážně – to na české hudební scéně už 23 let reprezentují Wohnout. Bavili jsme se spolu jak o prodeji cédéček, tak i stoupající roli merchandise a wohnoutím e-shopu, který běží na Shoptetu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Přidaná hodnota cashbacku pro e-shopy a uživatele

Cashback portály slibují odměny pro registrované uživatele v podobě určitého procenta z nákupu zpět. Zní to jako lákavá nabídka pro zákazníky, jaké výhody ale přináší spolupráce s portálem majitelům e-shopů, z jejichž marže vrácené peníze jdou? A jak celá služba funguje v praxi? To se dozvíte v našem článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

By Myyna: Velká motivace je pro mě to, že můžu konkurovat běžným papírnictvím

„Sociální sítě jsou pro mě stěžejní. Děsím se chvíle, kde přestanou fungovat. I proto bych strašně ráda otevřela kamenný obchod, abych měla něco pevného,“ říká Markéta Jinochová Alias Myyna, která si před 5 lety otevřela ilustrované papírnictví. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé
Řečníci na konferenci Reshoper 2019

Reshoper nabídne oborový veletrh i poradenství pro e-shopy zdarma

Ať už vlastníte e-shop nebo jeho pořízení teprve zvažujete, zbystřete. Reshoper představí celodenní program pro české a slovenské e-shopaře. 120 přítomných firem vám poradí, jak s e-shopem začít, jak zvýšit své zisky, zlepšit logistiku, nastavit procesy nebo navrhnout marketingovou strategii. A Shoptet bude u toho jako hlavní partner. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Práce kodérky ji nenaplňovala, tak se vrátila ke kreslení a otevřela ilustrované papírnictví

„Na podnikání je nejlepší, že dělám, co mě baví. Beru to jako neuvěřitelné štěstí. Od základů jsem si to vymyslela, dala dohromady, zprodukovala to a poslala do světa. A je pro mě úžasné vidět, že se to lidem líbí,“ říká výtvarnice Markéta Jinochová, která před pěti lety vytvořila značku By Myyna. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

4 tipy, jak zákazníkovi zpříjemnit rozbalování zboží

Kvalita zážitku, kdy zákazník obdrží balík se zbožím a začne ho rozbalovat, je u různých e-shopů diametrálně odlišná. E-shopy tuhle část nákupního procesu často opomíjejí, přestože by si s minimálním zvýšením nákladů mohly u zákazníků hodně přilepšit a rozbalování o 100 % vylepšit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

DupeTo: Některé produkty ladíme rok, jiné nám zaberou i pět let

Zakladatelky značky DupeTo se považují za punkové matky. Potvrzuje to i fakt, že na mateřské s bandou šesti dětí na krku zvládly rozjet značku s funkčním dětským oblečením. Jaké marketingové praktiky se jim nelíbí, kde shánějí látky, jaký je jejich podnikatelský sen a proč je pro ně Instagram černá díra? Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Dvě matky s bandou šesti dětí založily značku DupeTo. Šijí dětské oblečení, které jim na trhu chybělo

Jsou na mateřské, každá má na krku tři děti, a přesto se rozhodly vrhnout do podnikání. V létě 2015 založily značku DupeTo a o rok později spustily e-shop. „Když nám přijde fotka prvních kroků dítěte v našich softshelkách, jsme z toho úplně naměkko,“ říkají. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Girls Without Clothes: Reklamace je pro nás důležitá zpětná vazba

„Chceme, aby se lidé reklamací nebáli. Je to pro nás důležitá zpětná vazba. Nemůžeme se zlepšit, pokud nebudeme vědět, kde je chyba,“ říká zakladatel značky Girls Without Clothes Martin Feix. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Girls Without Clothes: Když do krámu přijde někdo, kdo se chová jako idiot, nic mu neprodám

„Když přijdu do firmy a vidím, že ti lidi jsou zároveň kamarádi, rodina, v ten moment je to pro mě lovebrand,“ říká fotograf Martin Feix. Jeden lovebrand už se mu povedlo vybudovat. Jde o značku oblečení Girls Without Clothes, která se do toho stejně jako její zakladatel nebojí jít po hlavě. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky