E-shop

PovlečemeVás.cz: S jedním influencerem máme kampaň maximálně dvakrát do roka, pak už to zavání přehnanou komercí

„I když nám všichni říkali, že Facebook není důležitý prodejní kanál, opak je pravdou. Prodáme na něm až 40 % zboží. A skvěle nám fungují i spolupráce s influencery na Instagramu. Vidím to jako budoucnost. Aspoň na další dva roky, než to zase doběhne do určité fáze, kdy to lidi přestane bavit a spíš z […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: E-maily

Žádný úspěšný e-shop se neobejde bez dobré zákaznické podpory. I proto vám ve spolupráci se SupportBoxem přinášíme sérii článků plných tipů, které vám poradí, jak na to. Tentokrát se zaměříme na e-maily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Na český trh vstupuje nová přepravní společnost, zásilky bude doručovat vzduchem

Na český trh se chystá vstoupit nová přepravní společnost HLB. Zákazníky si chce získat jak svou spolehlivostí a nízkými cenami, tak i revolučním způsobem přepravy. Do pěti let by pak česká firma chtěla expandovat na Slovensko, do Německa, Rakouska, Polska a Švédska. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Na Heurece sbírají pochvaly za rychlost doručení, díky vlastní aplikaci expedují 1 200 balíků denně

Rychlost doručení zboží je jedním z hlavních faktorů rozhodujících o tom, jestli je zákazník s e-shopem spokojený a vrátí se. Své o tom ví taky Ondřej Šimák z firmy B.E.S. Petrovice. I proto se rozhodl investovat spoustu peněz do vlastní aplikace a nelituje. „Dřív jsme udělali maximálně dvě stě, tři sta balíků denně, dnes jich […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Chat

Pokud chcete mít úspěšný e-shop, bez dobrého vztahu se zákazníkem se vám to nepovede. I proto přinášíme sérii článků plných tipů, jak vytvořit tu nejlepší zákaznickou péči. Tentokrát se zaměříme chat, který vám může jak hodně pomoct, tak i uškodit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Před 25 lety náhodou koupili textilku. Dnes dodávají povlečení a prostěradla do Rakouska i Itálie a začínají šlapat do e-commerce

Nejdřív vyráběli sportovní oblečení pro německou policii, pak šili trička a prostěradla pro Jitex a následně se zaměřili na bytový textil pod svou značkou B.E.S. Petrovice. Dnes dodávají zboží do Rakouska, Polska, Chorvatska, Slovinska, Německa i Itálie. V roce 2009 se rodinná firma Šimákových vydala na zkušenou i do světa e-commerce. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Kontakt

Zákaznická podpora je bezesporu velmi důležitá. Pokud se u vás zákazník bude cítit dobře, rád nakoupí víckrát. A pokud ho něčím mile překvapíte, možná bude dokonce váš e-shop sám od sebe doporučovat. Ale pokud u vás zažije nepříjemný moment, taky si to nejspíš nenechá jenom pro sebe. Záporná pověst vám může odradit velké množství zákazníků. […]

Přečíst celé

Blogerky A Cup of Style: O úspěchu e-shopu rozhoduje přehlednost, samotný vzhled i komunikace

„Největší motivací jsou pro nás reakce zákazníků. Stačí jeden člověk, kterého náš obsah nebo třeba diář nějakým způsobem ovlivní. Z toho pak máme největší radost,“ říká sesterská blogerská dvojka A Cup of Style. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Blogerky A Cup of Style: Chození na poštu se stovkou balíčků bylo strašné. Pošťačky na nás nekoukaly s nadšením

Sestry z A Cup of Style jsou úspěšnými českými blogerkami. Na Instagramu mají 150 000 sledujících a na YouTube ještě o 50 tisíc víc. Zatímco dřív si vydělávaly hlavně díky spolupracím s firmami, dnes je slušně živí i jejich e-shop, ve kterém pod vlastní značkou prodávají motivační diáře, trička nebo třeba batůžky.  Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Jaký byl Reshoper 2019? Přinášíme postřehy z nejzajímavějších přednášek

Reshoper 2019 je minulostí. A pořadatel moc nepřeháněl, když tvrdil, že jde o největší českou akci pro e-shopy. Do pražských Letňan se na ni sjelo přes 3,5 tisíce návštěvníků. Na veletrhu se představila stovka vystavovatelů, konference zase přinesla devět nadupaných přednášek. Přinášíme vám postřehy z těch, které nám přišly nejzajímavější. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky