Personalizace nabídky zboží v e-shopech – případová studie

Zajímá vás automatizovaná personalizace toho, co se konkrétnímu zákazníkovi zobrazí v nabídce produktů? Podívejte se na případovou studii, která názorně ukazuje, jak celá věc funguje a jak ovlivňuje chování návštěvníků e-shopu.

Personalizace nabídky zboží v e-shopech – případová studie.

Provozování e-shopu není jednoduchá věc a trh e-commerce nám neustále přináší nové výzvy. Proto stojí za to aplikovat moderní řešení. Cílem personalizované automatizace je pomoci internetovým obchodům dosáhnout lepších výsledků pomocí právě takových řešení využívajících umělou inteligenci a algoritmy strojového učení.

Personalizace nabídky produktů je jedním z nejrychleji vyvíjejících se trendů v tomto oboru. Umožní vám optimalizovat nabídku na stránkách obchodu a zvýšit zapojení uživatelů. Co to pro e-shopy znamená? Snížení počtu neúspěšných nákupních rozhodnutí a zvýšení šance udržet zákazníky v obchodě a jejich vedení k uskutečnění transakcí.

Cíle případovky

Jak vše funguje v praxi si můžeme ověřit na případu internetového obchodu Lunzo.cz, na který byl nasazen doplněk QuarticOn. Tento e-shop nabízí širokou škálu produktů, od dámského a pánského oblečení přes sportovní doplňky až po šperky a hodinky. Společným cílem byly tyto body:

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

Ukázat zákazníkům produkty, které odpovídají jejich zájmům, aktuálním potřebám a očekáváním je možné díky zaznamenávání behaviorálních dat každého návštěvníka daného obchodu, obnovování jejich nákupních cest a předvídání jejich dalších akcí, což zase umožňuje vytvářet jednotlivé nákupní profily.

Jaké widgety doporučení byly zvoleny?

1. Hlavní stránka

2. Stránka kategorie

3. Stránka produktu

4. Stránka košíku

Proč stojí to za to používat řešení QuarticOn?

Účelem widgetu doporučení je:

● snížení neúspěšných nákupních rozhodnutí zákazníků,
● snížení míry opuštění stránky,
● optimalizace nabídky produktu na webu obchodu,
● optimalizace nákupního zážitku,
● větší interakce uživatelů,
● zvýšený zájem o nakupování v obchodě.

Jaké jsou výsledky použitých řešení?

Zákazníkům internetového obchodu Lunzo.cz se zobrazovaly produkty, které odpovídaly jejich zájmům, současným potřebám a očekáváním, což ve výsledku vedlo ke zvýšení ukazatelů a ke zlepšení nákupního procesu. Po implementaci řešení navržených společností QuarticOn zaznamenávají internetové obchody nárůst prodeje až o 15 % a trojnásobné zapojení zákazníků. Díky použití algoritmů umělé inteligence a strojového učení systém přesně odpovídá potřebám každého uživatele. To se zase promítá do efektivity, dosažení cílů a výsledků e-shopu.

Navigace pro příspěvek

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů