Listopadové novinky
A je to tady. Poslední letošní přehled aktualit pro vaše shoptety. Velmi náročný rok 2020 máme téměř za sebou… Jsme ze srdce rádi, že jste stále s námi! A moc, MOC držíme palce, ať je pro vás ten příští rok daleko jednodušší!
A je to tady. Poslední letošní přehled aktualit pro vaše shoptety. Velmi náročný rok 2020 máme téměř za sebou… Jsme ze srdce rádi, že jste stále s námi! A moc, MOC držíme palce, ať je pro vás ten příští rok daleko jednodušší!
„Marketing je jeden z nejdůležitějších faktorů pro úspěšné podnikání. Jsme malá rodinná firma a nedokážeme si představit, že by nám sociální sítě spravoval nějaký externista. Marketing musí předávat kus z nás, jedinečnost našich výrobků a filozofii naší firmy,” říká zakladatel a hlava Čokoládovny Troubelice František Bačík.
V Shoptetu můžete nově používat vlastní štítky (Custom labels), pro jednodušší a automatizovanou selekci produktů u Facebook reklam. Tuto novinku jsme zavedli ve spolupráci s naším Shoptet Partnerem a PPC specialistou Honzou Bartošem, kterému děkujeme za pomoc.
Pro mnoho lidí může být výroba vlastní kosmetiky splněným snem. Aby ne, míchat kvalitní suroviny a přidávat rozmanité vůně může být uspokojující a tvořivá práce. Pokud do toho ale chcete skočit se vším všudy a začít své výtvory prodávat, nevyhnete se formalitám.
Letos mluví předvánoční nákupy v prospěch utrácení online mnohem více než loni. Důvodem je pandemie a strach z covid-19. O tom, jaká specifika to přináší a jak se na to se svým e-shopem připravit, jsme si povídali s e-commerce specialisty z řad Shoptet Partnerů. Pojďte si přečíst, co pro vrchol sezóny 2020 e-shopařům doporučují.
Od prvních pokusů rodiny Bačíkových vyrobit čokoládu uběhlo už deset let. Začínali doma v kuchyni bez jakýchkoliv receptur metodou pokus omyl. Až o tři roky později se na trh dostala jejich první tabulka čokolády. Dnes jich prodávají desítky tisíc, pořád ale zůstávají tou malou rodinnou čokoládovnou.
Chystáte se v e-shopu prodávat potraviny vlastní výroby? Pak vás rozhodně nemine příprava etiket. I když to nevypadá jako žádná věda, ve skutečnosti obsah etiket potravinových výrobků upravuje 46stránkové nařízení Evropského parlamentu. Co vše musí etiketa obsahovat?
Tato těžká doba, jakou si právě procházíme, si žádá nová, kreativní řešení. Mnohé restaurace si u nás začaly otevírat vlastní e-shopy a lidé si zde objednávají své obědy a večeře. Držíme palce! Rádi pomůžeme i vám. Podívejte se, co jsme pro vaše shoptety připravili zdarma tentokrát.
Když si jdete do oblíbené drogerie koupit krém nebo sprchový gel, kromě názvu, složení a data spotřeby obvykle další informace na etiketě nehledáte. Etiketa kosmetického výrobku ale musí obsahovat mnohem více informací.
Během uplynulého měsíce jsme pro vás připravili hromadu vylepšení a nových doplňků. A tak můžete svůj e-shop posunout zase o krok nebo dva (klidně tři!) vpřed. Pojďte se mrknout, které nové funkce a možnosti využijete při přípravě na letošní vánoční sezónu.