7 tipů, jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce
Vánoce jsou pro drtivou většinu e-shopů nejnáročnějším a zároveň nejúspěšnějším obdobím v roce. Chcete z nich vytěžit co nejvíc? Pak nezapomeňte zapojit sociální sítě. Poradíme vám, jak na to.
Twitter patří mezi oblíbené sociální sítě. Slouží pro sdílení informací v několika slovech nebo větách, maximální délka příspěvku je totiž jenom 280 znaků. Jednotlivé tweety přibývají poměrně často, proto uživatelé tuto sociální síť využívají hlavně pro rychlé sdílení aktuálních informací. Můžete tak třeba na profilu své firmy (e-shopu) tweetovat různé novinky nebo zajímavosti.
Na Twitteru můžete také sbírat followers a budovat komunitu. Pomoci vám v tom může tzv. hashtag, který poznáte jednoduše podle znaku # před slovem. Do hashtagu můžete dát svůj vlastní brand nebo jiné vhodné slovo (#jidlo, #trend, #nakupy atd.).
Další možností je investovat do reklamy na Twitteru. Jednoduše řečeno, i na takové sociální síti jako je Twitter máte možnost se prosadit i byznysově. Do začátku vám může pomoci například náš článek Jak na Twitter.
Tip: Pro svou vlastní inspiraci a přehled můžete na Twitteru sledovat různé odborníky na e-commerce (mrkněte třeba na seznam 100+ českých twitter účtů, které se vyplatí sledovat pro e-shop.)
.
Vánoce jsou pro drtivou většinu e-shopů nejnáročnějším a zároveň nejúspěšnějším obdobím v roce. Chcete z nich vytěžit co nejvíc? Pak nezapomeňte zapojit sociální sítě. Poradíme vám, jak na to.
Relevance je klíčové slovo u téměř každé úspěšné iniciativy v sociálním prostředí. Lokace je zase jedním z hlavních způsobů, jak propojit publikum s vhodným obsahem a zkušenostmi. Samotný marketing, či obchodní cíle mohou být někdy omezeny na základě určité zeměpisné oblasti, ať už z důvodů různých regulí, konkrétních omezení či z praktického dosahu společnosti.
Kdybyste se zeptali výkonného ředitele Twitteru Dicka Costola, proč se společnost rozhodla koupit Vine (aplikaci pro výrobu a sdílení šestisekundových videí), odpoveď bude jednoduchá: Je to jednoduše to druhé nejlepší.
Twitter aktualizoval svou mobilní aplikaci pro iOS a Android. Zlepšil tak vyhledávání a záložku Discover.
Společnosti a podniky potřebují obdobu Customer Relationship Managementu, neboli řízení vztahů se zákazníky, i pro prostředí sociálních médií.
Twitter plánuje odstranit „Favourite“ tlačítko z tweetů a nahradit ho verzí, která je podobná facebookovskému „Like“. Někteří z uživatelů Twitteru mohli již během minulého týdne zaznamenat, že se nad tweety vznáší pojmy jako je „Star“ či „Like“.
V dnešní době, kdy sociální média pohltila svět, mnoho lidí raději posílá zprávy, nežli by ostatním zavolali. Většina lidí také již preferuje vyhledávání zpráv a novinek pomocí internetu. Totéž platí i u služeb pro zákazníky. I zde jsou sociální média mocným nástrojem.
Opět zhruba po týdnu je tu série novinek, které se ve světě internetu odehrály. Dnes jsou hned čtyři a minimálně změny v Google Analytics a na Facebooku by vám neměly uniknout. I zbylé dvě zprávičky jsou ale zajímavé, takže pokud máte aspoň trochu času, určitě si je projděte.
Aktivitám na sociálních sítích se dnes věnuje nemalý počet firem, tak jsem dal dohromady několik tipů na zajímavé nástroje, které si může každý volně stáhnout, aby mu uspořily čas. Drtivá většina z nich je přímo od zahraničních expertů, kteří je pro správu sociálních aktivit používají, takže jejich funkčnost je zaručena.
Mít dnes na webových stránkách funkce sociálních sítí je naprosto nezbytné, nicméně ti méně šťastní, kteří nemají šablonu, která je už zahrnuje, si musí poradit jinak. Vzhledem k tomu, že takových webmasterů je stále poměrně hodně, podíváme se dnes na pár způsobů, jak díky funkčním pluginům tento nedostatek dohnat.