Twitter

Twitter patří mezi oblíbené sociální sítě. Slouží pro sdílení informací v několika slovech nebo větách, maximální délka příspěvku je totiž jenom 280 znaků. Jednotlivé tweety přibývají poměrně často, proto uživatelé tuto sociální síť využívají hlavně pro rychlé sdílení aktuálních informací. Můžete tak třeba na profilu své firmy (e-shopu) tweetovat různé novinky nebo zajímavosti.

Na Twitteru můžete také sbírat followers a budovat komunitu. Pomoci vám v tom může tzv. hashtag, který poznáte jednoduše podle znaku # před slovem. Do hashtagu můžete dát svůj vlastní brand nebo jiné vhodné slovo (#jidlo, #trend, #nakupy atd.).

Další možností je investovat do reklamy na Twitteru. Jednoduše řečeno, i na takové sociální síti jako je Twitter máte možnost se prosadit i byznysově. Do začátku vám může pomoci například náš článek Jak na Twitter.

Tip: Pro svou vlastní inspiraci a přehled můžete na Twitteru sledovat různé odborníky na e-commerce (mrkněte třeba na seznam 100+ českých twitter účtů, které se vyplatí sledovat pro e-shop.)
.

Jak na soutěže

Soutěže jsou již poměrně stálou složkou marketingu nejen na internetu. Mohou vám pomoci zvýšit návštěvnost nebo dokonce i prodej a v neposlední řadě pomáhají budovat značku. V tomto článku se na soutěže podíváme blíže.

Přečíst celé

Hrozí komercializace Twitteru?

Jak asi víte, tak Twitter je poskytovatel sociální sítě a mikroblogu, který umožňuje svým uživatelům posílat a číst příspěvky zaslané jinými uživateli, známé jako tweety. I když je společnost na poli internetového podnikání už od roku 2006 stále se drží zpět od běžných komerčních tahů, jako je reklama a výhodnější placené služby. V poslední době […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky