Twitter

Twitter patří mezi oblíbené sociální sítě. Slouží pro sdílení informací v několika slovech nebo větách, maximální délka příspěvku je totiž jenom 280 znaků. Jednotlivé tweety přibývají poměrně často, proto uživatelé tuto sociální síť využívají hlavně pro rychlé sdílení aktuálních informací. Můžete tak třeba na profilu své firmy (e-shopu) tweetovat různé novinky nebo zajímavosti.

Na Twitteru můžete také sbírat followers a budovat komunitu. Pomoci vám v tom může tzv. hashtag, který poznáte jednoduše podle znaku # před slovem. Do hashtagu můžete dát svůj vlastní brand nebo jiné vhodné slovo (#jidlo, #trend, #nakupy atd.).

Další možností je investovat do reklamy na Twitteru. Jednoduše řečeno, i na takové sociální síti jako je Twitter máte možnost se prosadit i byznysově. Do začátku vám může pomoci například náš článek Jak na Twitter.

Tip: Pro svou vlastní inspiraci a přehled můžete na Twitteru sledovat různé odborníky na e-commerce (mrkněte třeba na seznam 100+ českých twitter účtů, které se vyplatí sledovat pro e-shop.)
.

Rady od profesionálů – Jak úspěšně na Twitter?

Internetem pochopitelně v poslední době neustále hýbou novinky o sociálních sítích, a i zde na Webžurnálu je jim věnován nemalý prostor. Většina pozornosti směřuje samozřejmě na Facebook a dnes to tak trochu vyvážím s několika radami, co dělat, a co nedělat na Twitteru od těch nejúspěšnějších v oboru. Pokud jste zrovna nesledovali náš portál, podobný článek už zde […]

Přečíst celé

Prodáváme díky sociálním médiím – krok za krokem

Snažíte se zvýšit své prodeje i prostřednictvím sociálních médií, ale vaše úsilí se spíše míjí účinkem? Dumáte nad tím, proč se to konkurenci daří a vy stále jen vydáváte finanční prostředky, ale návratnost je mizivá? Pak si projděte tento článek. Podíváme se v detailu na čtyři základní faktory, které byste měli při vaší sociální kampani zohlednit […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Na internetu se neustále něco děje, a tak jsem i dnes dal dohromady několik zajímavých novinek, které jsem v poslední době zaregistroval. Skutečně dopady změn na Facebooku, jak využívají sociální sítě největší americké společnosti a zajímavá aplikace na závěr. Tolik k obsahu dnešních novinek. Facebook zvýhodňuje velké stránky I když je titulek této novinky lehce nadsazený, protože […]

Přečíst celé

Jak si vedou sociální sítě – fakta a čísla

Neustále se dnes mluví o tom, jak si sociální sítě doslova podmanily stovky miliónů lidí po celém světě, ale jak si stojí konkrétně v různých zemích, je Facebook opravdu neotřesitelnou jedničkou a další zajímavé statistiky v dnešním článku. Ten bude plný grafů a čísel s lehce větším důrazem na evropské prostředí. Začnu poslední světovou mapou sociálních sítí, která […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Již tradičně, i když tentokrát po delší odmlce, jsem dal dohromady některé krátké, ale zajímavé novinky ze světa internetu. Ať už vás internet živí, nebo jen tak surfujete, mohou vás zaujmout a být pro vás přínosné. Bez dlouhého úvodu jdeme rovnou k jednotlivým aktualitám. Samsung vrací úder Nadpis jak ze série Star Wars, nicméně s lehkou nadsázkou […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Více než týden je opět pryč, a tak jsou tu zase krátké zprávy týkající se toho, jak se mění svět internetu, co nového se objevilo a tak dále. Bez dlouhých komentářů na úvod přejdeme rovnou k věci. Zkreslené důkazy od Apple Určitě jste zaregistrovali zhruba kolem desátého srpna spor, kdy Apple dosáhl díky předběžnému opatření soudu […]

Přečíst celé

Kolik Čechů je vlastně na sociálních sítích?

Poměrně často se zde v poslední době věnuji sociálním sítím a je jasné proč – objevil se Google+, Facebook je nucen reagovat, Twitter nedávno implementoval nový způsob reklamy apod. Novinek je v tomto směru opravdu dost a „boj stále neutichá“. Dnes ale z trochu jiného pohledu, protože se budeme pohybovat v řeči konkrétních čísel. Kolik obyvatel ČR vlastně chodí […]

Přečíst celé

Několik novinek

Uběhl opět skoro týden, tak jsem dal tradičně dohromady několik zajímavých novinek, o kterých se v současnosti na internetu diskutuje. Další pokus Twitteru o zavedení reklamy, nový projekt Google, který má usnadnit optimalizaci webových stránek apod. Ať už vás živí podnikání na internetu, nebo pouze rádi sbíráte nové informace a jste v obraze, čtěte dál. Nová reklama […]

Přečíst celé

Jak sledovat dopad tweetů, lajků apod. v Google Analytics?

V dnešním článku vás krok za krokem provedu tím, jak zprovoznit a využívat novou funkci Google Analytics Social Interaction Tracking. Ta vám umožňuje sledovat dopady v podstatě všech sociálních nástrojů – Like, Send, Tweet, Google +1 apod. na váš web, blog, nebo fanouškovskou stránku přímo na Facebooku. Google se jednoduše stává sociálním ve všech směrech, tak proč […]

Přečíst celé

Internetové novinky a statistiky

Dnešní souhrn toho, co se za minulý týden stalo ve světě internetu, se ponese spíše ve znamení zajímavých statistik a aktualit z „bitevního pole“ sociálních sítí. Strohá čísla někdy můžou být trochu nudná, snažil jsem se vybrat ale ta opravdu zajímavá, možná překvapující, takže by článek mohl zaujmout každého, kdo si chce rozšířit obzory a zjistit, […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky