Optimalizace pro vyhledávače

Při optimalizaci pro vyhledávače nám jde především o získání co největší návštěvnosti právě z vyhledávačů jako je Google.com nebo Seznam.cz. Abychom byli ve výsledcích vyhledávání na klíčová slova dobře vidět, musíme se umístit na co nejvyšší pozici. Aby se nám to podařilo, musíme nabídnout pro daná klíčová slova relevantní obsah a informace. A to u e-shopu znamená nejen kvalitní popis produktu, ale také správně vyplněná metadata, tagy a další náležitosti.

To je však jenom základ, se kterým by si měli poradit všichni e-shopaři, kteří to se svým e-shopem myslí vážně. Na SEO můžete zapracovat daleko víc například díky doplňku Pokročilé SEO, kde vytvoříte nové optimalizované kategorie z kombinací parametrů zboží. Díky tomu můžou snadno vzniknout stovky a tisíce nových stránek se specifickou kombinací klíčových slov (longtaily), což je přesně to, co vyhledávače také oceňují. Přesnost a relevanci. Pro inspiraci se mrkněte na článek Jak ze svého e-shopu vytřískat maximum.

Špatná zpráva je, že i když si vše kvalitně nastavíte, přece jen se může čas od času něco pokazit. To se prostě stává. Ostatně nikdo není neomylný. Ale naštěstí je tu i dobrá zpráva a to ta, že na každou bolístku je lék. A tak si můžete přečíst článek o užitečných SEO nástrojích, které jsou tak šikovné, že toho za vás spoustu pohlídají.

Jan Kvasnička: Snažte se být na svůj úspěch připraveni

Úspěšní podnikatelé vědí, jak důležitou roli hraje UX designer a CRO specialista v jejich online byznysu. Jan Kvasnička nevyniká jenom tím, že zvládá obě tyhle role. Najímají si ho ti nejambicióznější podnikatelé a výsledky má opravdu úžasné. Občas se mu stane, že prodejní čísla  vystoupají tak prudce, že jeho klienti přestávají stíhat.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Vylepšení pokročilého SEO a další

Zásadně jsme rozšířili a vylepšili funkce modulu Pokročilé SEO, konkrétně část Parametrické kategorie, díky kterým podchytíte longtail a tak získáte větší a vysoce konverzní návštěvnost z vyhledávačů (Google, Seznam apod.). Jedná se o jeden z nejsilnějších nástrojů, který vám může pomoct zlepšit vaše SEO úsilí a který vám doporučujeme využívat. Ale novinek máme daleko víc.Založte […]

Přečíst celé

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO.

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Vylepšení pokladny, SEO vychytávka a další

Pokud se vám stává, že si zákazník přijde vyzvednout objednávku osobně a platí přes Pokladnu, ode dneška máte možnost tuto objednávku jednoduše vyřídit na dva kliky, přičemž se přijaté peníze správně zaevidují jako hotovostní příjem anebo platba kartou.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Slovník pojmů na vašem e-shopu

Udržet pozornost zákazníka a získat jeho objednávku není pouze záležitost designu e-shopu, ale také srozumitelnosti vašich textů. Pokud se zákazníci budou cítit, že vašim textům nerozumí a procházení e-shopu pro ně působí další obtíže, jako například vyhledávání výrazů mimo e-shop, prohráli jste. Ale nebojte se, jsme tu od toho, abychom vám poradili. Jak tedy zařídit, aby […]

Přečíst celé

Pět častých SEO chyb

Se zvyšováním počtů aktualizací u Googlu a stejně tak i u ostatních vyhledávačů, může být otravné a unavující udržet si stále správně fungující a kompatibilní SEO. Jsou zpětné odkazy opravdu pořád to nejdůležitější? Co je Google Penguin a jak dokázat, aby se kvůli němu neměnil Váš traffic? I přes neustálé obměny u vyhledávačů, mnoho uživatelů […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky