Optimalizace pro vyhledávače

Při optimalizaci pro vyhledávače nám jde především o získání co největší návštěvnosti právě z vyhledávačů jako je Google.com nebo Seznam.cz. Abychom byli ve výsledcích vyhledávání na klíčová slova dobře vidět, musíme se umístit na co nejvyšší pozici. Aby se nám to podařilo, musíme nabídnout pro daná klíčová slova relevantní obsah a informace. A to u e-shopu znamená nejen kvalitní popis produktu, ale také správně vyplněná metadata, tagy a další náležitosti.

To je však jenom základ, se kterým by si měli poradit všichni e-shopaři, kteří to se svým e-shopem myslí vážně. Na SEO můžete zapracovat daleko víc například díky doplňku Pokročilé SEO, kde vytvoříte nové optimalizované kategorie z kombinací parametrů zboží. Díky tomu můžou snadno vzniknout stovky a tisíce nových stránek se specifickou kombinací klíčových slov (longtaily), což je přesně to, co vyhledávače také oceňují. Přesnost a relevanci. Pro inspiraci se mrkněte na článek Jak ze svého e-shopu vytřískat maximum.

Špatná zpráva je, že i když si vše kvalitně nastavíte, přece jen se může čas od času něco pokazit. To se prostě stává. Ostatně nikdo není neomylný. Ale naštěstí je tu i dobrá zpráva a to ta, že na každou bolístku je lék. A tak si můžete přečíst článek o užitečných SEO nástrojích, které jsou tak šikovné, že toho za vás spoustu pohlídají.

8 novinek, které vylepší SEO vašeho e-shopu

Víme, jak moc vám kvalita SEO může pomoci přivést zákazníky na váš e-shop, a tak jsme letos v Shoptetu pracovali na tom, abychom vám práci se SEO usnadnili. Hraje totiž významnou roli ve výsledcích vyhledávání a v organické návštěvnosti webových stránek. Pojďme si spolu projít novinky, které byste neměli vynechat při optimalizaci pro vyhledávače. Založte […]

Přečíst celé

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte nejpozději na podzim

Vánoční šílenství se pomalu blíží a opět zasáhne většinu e-shopů v republice. Pokud máte nejen vánoční sortiment, pak se týká i vás. Nezaspěte a plánujte marketingové kampaně dopředu. Jak se na Vánoce připravit z pohledu SEO? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé
Optimalizace obrázků pro e-shopy

Jak optimalizovat obrázky na e-shopu

Optimalizace obrázků je důležitá pro většinu webů. Zvláště pak pro e-shopy, kterým obrázky pomáhají prodávat. Jak správně optimalizovat, aby produktové fotografie na vašem shoptetu byly dohledatelné ve vyhledávačích a zaujaly zákazníky? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů?

Analýza klíčových slov je důležitým stavebním kamenem při tvorbě e-shopu. Díky ní si můžete vytvořit přehlednou strukturu webu, kvalitní vstupní stránky i základ pro PPC kampaně. Můžete se třeba obrátit na prověřeného SEO specialistu, který má potřebné znalosti, dovednosti a k dispozici placené nástroje. Jak si ale vytvořit vlastní jednoduchou a smysluplnou klíčovku svépomocí? Založte […]

Přečíst celé

On-page SEO – nastavte si automatickou kontrolu důležitých faktorů

Jednou z nočních můr provozovatele e-shopu je to, že ze dne na den přijde o návštěvnost z vyhledávačů. Jak k tomu může dojít? Příčinou může být nějaká forma penalizace, problémy webhostingu nebo jen chyba programátora, který zakáže přístup robotům vyhledávačů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Jan Kvasnička: Snažte se být na svůj úspěch připraveni

Úspěšní podnikatelé vědí, jak důležitou roli hraje UX designer a CRO specialista v jejich online byznysu. Jan Kvasnička nevyniká jenom tím, že zvládá obě tyhle role. Najímají si ho ti nejambicióznější podnikatelé a výsledky má opravdu úžasné. Občas se mu stane, že prodejní čísla  vystoupají tak prudce, že jeho klienti přestávají stíhat. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Vylepšení pokročilého SEO a další

Zásadně jsme rozšířili a vylepšili funkce modulu Pokročilé SEO, konkrétně část Parametrické kategorie, díky kterým podchytíte longtail a tak získáte větší a vysoce konverzní návštěvnost z vyhledávačů (Google, Seznam apod.). Jedná se o jeden z nejsilnějších nástrojů, který vám může pomoct zlepšit vaše SEO úsilí a který vám doporučujeme využívat. Ale novinek máme daleko víc. […]

Přečíst celé

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Vylepšení pokladny, SEO vychytávka a další

Pokud se vám stává, že si zákazník přijde vyzvednout objednávku osobně a platí přes Pokladnu, ode dneška máte možnost tuto objednávku jednoduše vyřídit na dva kliky, přičemž se přijaté peníze správně zaevidují jako hotovostní příjem anebo platba kartou. V detailu objednávky je nyní tlačítko Pokladna s možnostmi platit hotově anebo kartou. Částka k úhradě zohledňuje […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky