Novinky z vývoje: Vylepšení pokročilého SEO a další

Zásadně jsme rozšířili a vylepšili funkce modulu Pokročilé SEO, konkrétně část Parametrické kategorie, díky kterým podchytíte longtail a tak získáte větší a vysoce konverzní návštěvnost z vyhledávačů (Google, Seznam apod.). Jedná se o jeden z nejsilnějších nástrojů, který vám může pomoct zlepšit vaše SEO úsilí a který vám doporučujeme využívat. Ale novinek máme daleko víc.

Jak Parametrické kategorie fungují?

Díky intuitivnímu nastavení si vytvoříte z již existujících parametrů variant a parametrů pro filtrování zcela nové, optimalizované tzv. parametrické kategorie zboží. Pro každou z kategorií můžete připravit speciální textaci, díky čemuž budete mit pro roboty od vyhledávačů unikátní obsah, přesně takový jaký mají vyhledávače rádi a který vám zajistí lepší pozice ve vyhledávačích. Tyto kategorie se v návaznosti na nastavení můžou nebo nemusí zobrazovat standardně v menu kategorií ani podkategorií. Pokud si však zákazník v kategorii vyfiltruje zboží dle existující parametrické kategorie, změní se URL adresa, drobečková navigace a hlavička kategorie dle nastavení parametrické kategorie.

V administraci modulu, v detailu parametrické kategorie, se zobrazí všechny dostupné kombinace dle vybraných parametrů, ze kterých si můžete vybrat ty kombinace, které budou v rámci kategorie aktivní. Zároveň uvidíte přehled produktů, které do této kategorie spadají. Vy si následně můžete pro každou z kombinací definovat speciální url, nadpis, titulek a popis parametrické kategorie.

Parametrická kategorie se promítne i do detailu produktu, konkrétně jako odkaz do kolonky „kategorie“ u produktů. Standardně bude zobrazená pouze první dostupná parametrická kategorie, ve které se produkt nachází. Pokud se produkt nachází ve více parametrických kategoriích, lze je zobrazit rozbalením volby „Zobrazit více kategorií“.

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

Příklad: Vytvořená parametrická kategorie se skládá z parametrů variant „Velikost“ a „Barva“. Máme tedy kategorii „S Modrá“, do které spadá produkt „Modré tričko“. Při filtrování v kategorii Oblečení, do které Modré tričko patří, si zákazník vybere velikost S a barvu Modrá. V URL adrese se zobrazí místo parametrů filtru koncovka /S-modra/, v drobečkové navigaci a hlavičce kategorie název „S modrá“. Pro tuto kombinaci se zobrazí speciální titulek, nadpis a popisek kategorie.

Jaké jsou konkrétní vylepšení oproti předchozí verzi modulu?

Aktualizovaný podrobný návod jak s tímto modulem pracovat naleznete v naší nápovědě.

Další novinky

Vylepšili jsme:

Na šabloně Waltz jsme provedli tyto úpravy a těmi zároveň odstranili její BETA status:

Opravili jsme:

Navigace pro příspěvek

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů