Jak na e-shop

Jak úprava popisků zvýší prodeje? S Pobo Page Builder rostou objednávky průměrně o 17 %

Tým Pobo Page Builder ve spolupráci s e-shopy Daka.cz, AkčníTrička.cz a H2O-cool provedl A/B testy s cílem zjistit, jaký vliv má úprava produktové stránky na výkon e-shopu. Jaké výsledky testování přineslo? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Akční ceny: Jak s nimi pracovat a je to pořád magické lákadlo pro zákazníky?

Slova jako akce působí na zákazníky přímo magicky. Pokud je určité zboží v akci, začne vzbuzovat pozornost. Nakonec i největší e-shopy pravidelně pořádají různé výprodeje a s akčními cenami aktivně pracují. Proč by akční ceny neměly chybět ve vaší marketingové strategii? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Vlastní facebooková skupina jako nástroj pro rozvoj byznysu

Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

7 způsobů, jak tvořit interní odkazy a pomoci vyšším prodejům

Poznejte 7 základních způsobů, jak vytvářet interní odkazy, které vám zvýší prodeje a tržby, pokud je budete dlouhodobě dodržovat. V druhé části článku se dozvíte, na jaké aktivity v rámci interního linkování si dát pozor, aby webu naopak neuškodily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Minimalistické desatero pro online podnikání

Co cítíte při pohledu na tuto fotografii? Dostali jste záchvat úzkosti, chuť dotyčnému uklidit, případně se připlížit se zapalovačem v ruce? Nebo vám ten obrázek přijde podezřele povědomý… Skoro jako by někdo vyfotil vaši kancelář? Minimalismus není jen o pořádku na stole, ale v samotném přístupu. Jak tento princip pomůže vašemu podnikání? Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Fabulo: Od hobby k prosperující firmě – dnes úspěšně podnikají ve třech zemích

Začali jako malá společnost krok po kroku a dnes měsíčně posílají více než 1 500 balíků. Jak se jim to podařilo? Povídali jsme si s Ivánem Mátisem, majitelem Fabulo.cz, které nabízí kosmetiku, produkty pro masáž, wellness a rehabilitace. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé
Remoska

Remoska® chce být love brand. Vyrábí se v Česku, je úsporná a z kuchyně babiček míří k mladým

Remosku zná každý Čech a Slovák. Tuhle legendární pečicí mísu, kterou jste vídali u babičky, dostal darem i britský princ Charles. Se CEO Petrem Vaněčkem jsme si povídali o tom, jak značka oslovuje mladší generace, o nejmodernějším výrobním závodě v Kopřivnici i o plánech dodávat nádobí firmám, které trápí zpožděné dodávky z východu. Založte si […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky