Celebrity v e-commerce: Jaromír Jágr má e-shop na Shoptetu

Co mají společného šéfkuchař Zdeněk Pohlreich, zpěvák Tomáš Klus či známé trio 3v1 Nikol Leitgeb, Martina Pártlová a Veronika Arichteva? Ti všichni mají svůj e-shop. Nejnověji se mezi online podnikatele zařadil i historicky nejúspěšnější český hokejista Jaromír Jágr. Ten svůj obchod rozjel na Shoptetu!

Zdroj: Facebook Jaromíra Jágra

Jágr svoji značku a obchod pojmenoval jednoduše a výstižně – JJ68. Spojil své iniciály s číslem, které jej na několik dekád proslavilo na ledové ploše. Předmětem jeho podnikání ale není sportovní vybavení, jak by se na první dobrou nabízelo. Překvapivě jde o produkty s obsahem konopí.

„Jako sportovec nebo hokejista máš problémy, které tě zbržďují během tvé kariéry. Tím největším je bolest. Já jsem až před třemi nebo čtyřmi roky přišel na to, co proti ní funguje opravdu stoprocentně. Věřím, že když to pomáhá mně, je na světě někdo, komu to taky pomůže,“ přiblížil Jágr v úterý během uvedení své nové podnikatelské aktivity. Jeho značka JJ68 nabízí ve spolupráci s českou firmou krémy, oleje, nanonáplasti i potravinové doplňky. Produkty obsahují kanabidiol (CBD) neboli nepsychoaktivní kanabinoid obsažený v rostlině konopí.

Slavný hokejista se tak stal jednou z již mnoha populárních českých tváří, které se rozhodly pro online podnikání. Potvrzuje tak zajímavý trend, který je v tuzemsku patrný zejména mezi oblíbenými zpěvačkami a herečkami. Ty se mnohdy krom hraní a koncertování vydávají i na pole podnikání. Na svých e-shopech pak prodávají vlastní merch nebo svoje značky oblečení, doplňků, případně kosmetiky.  

V Česku tento trend sílí, ale například ve Spojených státech i v dalších západních zemích je s námi již dlouhou dobu. A to, že sportovci využívají své marketingové síly, není vůbec novinkou. Vzpomenout můžeme například na Davida Beckhama nebo LeBrona Jamese, kteří asi nepřekvapivě založili značky z prostředí módy a často je právě kromě klasických řetězců distribuují přes své e-shopy.

la sociálních sítí 

Založit si e-shop je pro známé tváře jednoduché. Často využívají jako hlavní propagační kanál sociální sítě, například Instagram nebo Facebook. Právě profily Jaromíra Jágra na sociálních sítích patří v Česku mezi ty nejsledovanější. Rozjezd e-shopu JJ68 je tak pro něj jednoduché.

Pokud bychom chtěli být mírně kontroverzní, tak určitě nejde opomenout Mike Tyson, který využil příležitosti a v rámci „volných pravidel” v Kalifornii se také zaměřil na business kolem marihuany. 

„Mít online obchod je symbolem nezávislosti a samostatnosti. To je jeden z důvodů, proč si u nás lidé e-shop zakládají. Ze zkušenosti víme, že takový e-shop se od nápadu k realizaci dá založit během pár dní,“ vysvětluje Samuel Huba, generální ředitel společnosti Shoptet, díky které v ČR, na Slovensku anebo v Maďarsku podniká už přes 30 tisíc lidí.

A kdo další rozjel e-shop na Shoptetu?

Kromě Jaromíra Jágra má svůj e-shop na Shoptetu řada dalších osobností! Již zmíněné trio 3v1, Zdeňka Pohlreicha a Tomáše Kluse doplňují například zápasník MMA Karlos Vémola, známý cestovatel Dan Přibáň, vítězka soutěže MasterChef Česko Kristína Nemčková, nejúspěšnější český strongman Jiří Tkadlčík, fotograf Tomki Němec, blogerky Nicole a Lucie Ehrenbergerovy aka A Cup of Style či kapela Wohnout.

Jako perlička na závěr by se dalo uvést, že svůj e-shop na platformě Shoptet má také Jágrova bývalá přítelkyně Veronika Kopřivová, která provozuje vlastní módní značku.  

Přitažlivost e-commerce spočívá v tom, že nabízí možnosti pro každého. Je jedno, jestli jste začátečník nebo chcete rozšířit nebo posunout své podnikání o další úroveň. Příležitosti jsou pro všechny stejné.

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů