Jak na e-shop

Martin Žufánek: Jsme asi jediní majitelé e-shopu, kteří se svým zákazníkům snaží ztížit průchod košíkem

„Nesnáším přetvářku a takový ten manažerský úlisný tón, který některé firmy na Facebooku mají. Jak v tom není vidět ten člověk, DNA firmy, nemá to podle mě cenu,“ říká Martin Žufánek, který se v rodinném lihovaru Žufánek vedle destilování proslulého ginu a absintu stará i o marketing. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

O’black: E-shop jsme brali spíše jako doplňkový, ale pak jsme se poučili, že i tak je pro nás důležitý

Liliana a Milan z O’blacku si původně zakládali e-shop především za účelem kontaktní stránky. Ale postupně, jak ho rozvíjeli, přišli na to, že jim může přinést daleko víc. Pojďte si přečíst pokračování příběhu jejich firmy s obleky a košilemi šitými na míru v Česku a na Slovensku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

12 let bojovali o přežití. Dnes má rodina Žufánků alkoholový lovebrand a jejich láhve potkáte v barech po celém světě

Lihovar Žufánek oslavil 20. narozeniny a přestože dnes patří k největším českým lovebrandům a jeho láhve potkáte i v těch nejlepších barech v Singapuru nebo Austrálii, začátky měl hodně krušné. Dvanáct let se rodina Žufánkových pohybovala na hranici bytí a nebytí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Odmítli zahodit roky zkušeností v práci s klienty a začali šít obleky na míru pod vlastní značkou O’black

Manželé Milan a Liliana Vuovi měli před pár lety na výběr. Buď změnit zaměření, které je bavilo, a zůstat v jedné z tehdy největších českých firem v oboru, nebo to zkusit sice na vlastní pěst, ale tak, jak se jim osvědčilo. A tak vznikla značka O’black, dnes sebevědomá firma s vlastním showroomem a úspěšným e-shopem. […]

Přečíst celé

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře

Každý úspěšný projekt potřebuje nějaký ten řád. Jak na organizaci práce a času, když máte e-shop? V dnešním článku najdete tipy na nástroje, které je dobré znát – ať už ty projektové, nebo ty, které pomohou vylepšit vaši týmovou komunikaci.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?

Dnes vezmeme téma označování zboží trošku z jiného konce. Řeč bude o EAN, tedy o European Article Number. Řekneme si, jestli jsou čárové kódy EAN pro váš byznys důležité a kde se dají pořídít. A pokud je ještě nepoužíváte, vysvětlíme si, proč by se vám mohly hodit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Čokoládovna Troubelice: Marketing musí předávat kus z nás, proto si všechno rádi děláme sami

„Marketing je jeden z nejdůležitějších faktorů pro úspěšné podnikání. Jsme malá rodinná firma a nedokážeme si představit, že by nám sociální sítě spravoval nějaký externista. Marketing musí předávat kus z nás, jedinečnost našich výrobků a filozofii naší firmy,” říká zakladatel a hlava Čokoládovny Troubelice František Bačík. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

3 otázky pro Shoptet Partnery na téma e-shopy a Vánoce za dob koronaviru

Letos mluví předvánoční nákupy v prospěch utrácení online mnohem více než loni. Důvodem je pandemie a strach z covid-19. O tom, jaká specifika to přináší a jak se na to se svým e-shopem připravit, jsme si povídali s e-commerce specialisty z řad Shoptet Partnerů. Pojďte si přečíst, co pro vrchol sezóny 2020 e-shopařům doporučují. Založte […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky