Nakupování na internetu je rychlé a snadné, ale některé zákazníky i tak může odradit krok, kdy se musí zaregistrovat nebo zdlouhavě vypisovat své údaje, a vznikají tak tzv. opuštěné košíky. Nově ale můžete svým zákazníkům umožnit přihlásit se na váš e-shop pomocí účtu od Seznamu.
Seznam.cz je jedním z nejpoužívanějších nástrojů, nejen pro vyhledávání nebo e-mailové služby, ale i pro registraci či přihlašování do zákaznických účtů. Nově můžete nabídnout přihlášení do e-shopu na jedno kliknutí i vašim zákazníkům, a to právě díky přihlášení od Seznamu v rámci doplňku Sociální sítě, který je pro všechny placené tarify na Shoptetu zdarma.
Tento doplněk kromě přihlášení přes Seznam.cz nabízí také možnosti přihlášení přes Facebook a Google, přidání TikTok, Facebook a Instagram pixelů nebo tlačítka pro sdílení. Pokud ještě tento doplněk nepoužíváte, podívejte se na všechny jeho možnosti zde.
Nyní navíc přicházíme s novou funkcí, která bude uživatele k přihlášení motivovat ještě více. Upozorní uživatele na možnost jednoduše využít přihlášení přes Seznam na vašem e-shopu, pokud už je v prohlížeči k Seznam účtu přihlášen. Novou funkci můžete jednoduše aktivovat přímo v administraci doplňku sociální sítě pomocí boxíku „Motivovat k přihlášení“.
Pro aktivaci této funkce je potřeba mít aktivní přihlášení přes Seznam.
Jednoduchost a bezpečnost
Lidé raději kliknou na tlačítko přihlášení, než aby vyplňovali registrační formulář a museli si zapamatovat další přihlašovací údaje. Přihlášení přes Seznam navíc může využít opravdu každý. Stačí k tomu jakákoliv e-mailová schránka, která ani nemusí být od Seznamu.
Retargeting a měření konverzí
Oslovení uživatelů, kteří už navštívili váš web, je jeden z nejkonverznějších kanálů vůbec. S koncem podpory cookies třetích stran už nebude možné používat retargeting tak snadno, jak jej nyní známe. Nabídněte svým uživatelům Přihlášení přes Seznam a budete moci dále oslovovat tato nejvíce konverzní publika.
Lidé Seznamu důvěřují
Internetoví uživatelé se většinou na webech registrovat nechtějí, protože je to stojí čas a úsilí. Pokud ale uvidí, že se mohou přihlásit pomocí účtu od Seznamu, podpoříte jejich motivaci nákup dokončit. Jestliže už tedy na svém webu možnost přihlášení máte, dejte svým návštěvníkům na výběr i Seznam.
Napsat komentář