Sociální sítě

Sociální sítě jsou pro e-shopy čím dál tím důležitější nejen kvůli budování brandu, ale i kvůli stále se rozšiřujícím možnostem prezentace a reklamy. Až budete někde, kde je hodně lidí, pořádně se kolem sebe rozhlédněte. Sami tak uvidíte, jak moc lidé koukají do mobilů na sociální sítě. Byla by škoda toho nevyužít a nechat tento marketingový kanál bez povšimnutí.

Neznamená to, že jako jako firma musíte být na úplně všech sociálních sítích. Stačí se zaměřit a vybrat si třeba dvě tři. U nás v České republice je hodně oblíbený Facebook a Instagram. Ale třeba by pro váš sortiment zboží mohlo být dobré se představit i na Pinterestu, Twitteru, YouTube nebo LinkedInu.

Pro začátek vám můžeme doporučit články jako Jak začít s Pinterestem, 6 tipů na úspěšný Instagram  nebo třeba článek Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %. Na sociálních sítích často komunikujete i se zákazníky a někdy to nemusí být úplně příjemné. Ale díky článku Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu si můžete poradit i s tím.

Je jí teprve 18 a už stihla vyhrát MasterChef a vydat kuchařku. O čem je její Instagram a se kterým jídlem se neopováží experimentovat?

To, že chce svůj život zasvětit vaření, věděla Kristína Nemčková od dětství. V kuchyni se motala už v pěti letech a v osmi uvařila hovězí Wellington. Recept viděla v první sérii česko-slovenské verze soutěže MasterChef. O sedm let později se ve slavné kulinářské soutěži sama postavila mezi soutěžící a rovnou ji vyhrála.

Přečíst celé

Proč vůbec spolupracovat s blogery

Proč vůbec spolupracovat s blogery? Přesně taková je první otázka, když některému z klientů poprvé navrhnete spolupráci s blogery. Pak následuje: „Kolik to bude stát?” Někteří marketéři se nechají odradit, a než, aby klientovi vysvětlili, co všechno může z takové spolupráce získat, radši to vzdají. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

6 tipů na úspěšný Instagram

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí. Oproti Facebooku funguje trochu jinak, zakládá si především na své vizuální stránce a své jednoduchosti. Na této sociální síti působí už více jak 1 miliarda aktivních lidí, a proto ji i firmy milují jako marketingový nástroj. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky