Sociální sítě

Sociální sítě jsou pro e-shopy čím dál tím důležitější nejen kvůli budování brandu, ale i kvůli stále se rozšiřujícím možnostem prezentace a reklamy. Až budete někde, kde je hodně lidí, pořádně se kolem sebe rozhlédněte. Sami tak uvidíte, jak moc lidé koukají do mobilů na sociální sítě. Byla by škoda toho nevyužít a nechat tento marketingový kanál bez povšimnutí.

Neznamená to, že jako jako firma musíte být na úplně všech sociálních sítích. Stačí se zaměřit a vybrat si třeba dvě tři. U nás v České republice je hodně oblíbený Facebook a Instagram. Ale třeba by pro váš sortiment zboží mohlo být dobré se představit i na Pinterestu, Twitteru, YouTube nebo LinkedInu.

Pro začátek vám můžeme doporučit články jako Jak začít s Pinterestem, 6 tipů na úspěšný Instagram  nebo třeba článek Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %. Na sociálních sítích často komunikujete i se zákazníky a někdy to nemusí být úplně příjemné. Ale díky článku Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu si můžete poradit i s tím.

Proč vůbec spolupracovat s blogery

Proč vůbec spolupracovat s blogery? Přesně taková je první otázka, když některému z klientů poprvé navrhnete spolupráci s blogery. Pak následuje: „Kolik to bude stát?” Někteří marketéři se nechají odradit, a než, aby klientovi vysvětlili, co všechno může z takové spolupráce získat, radši to vzdají.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu […]

Přečíst celé

6 tipů na úspěšný Instagram

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí. Oproti Facebooku funguje trochu jinak, zakládá si především na své vizuální stránce a své jednoduchosti. Na této sociální síti působí už více jak 1 miliarda aktivních lidí, a proto ji i firmy milují jako marketingový nástroj.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít?

Přečíst celé

Influenceři na Instragramu

Pokud jste nový e-shop, tak je budování povědomí o vaší značce jednou z hlavních priorit. Doba se neustále mění, a stejně tak se mění způsob, jak dělat dobrý marketing. Mezi nové trendy zajisté patří spolupráce s influencery.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Shoptet.TV rozjíždí vzdělávací videa pro začínající e-shopaře

Jak líp prodat produkty? Jak zařídit, aby se zákazníci vraceli? Jak zlepšit důvěryhodnost e-shopu? Na tyhle a spoustu dalších otázek odpovídá nová série videí Shoptet.TV s Filipem Novákem, kterého můžete znát z marketingové YouTube show ZeptejSeFilipa.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky