Sociální sítě

Sociální sítě jsou pro e-shopy čím dál tím důležitější nejen kvůli budování brandu, ale i kvůli stále se rozšiřujícím možnostem prezentace a reklamy. Až budete někde, kde je hodně lidí, pořádně se kolem sebe rozhlédněte. Sami tak uvidíte, jak moc lidé koukají do mobilů na sociální sítě. Byla by škoda toho nevyužít a nechat tento marketingový kanál bez povšimnutí.

Neznamená to, že jako jako firma musíte být na úplně všech sociálních sítích. Stačí se zaměřit a vybrat si třeba dvě tři. U nás v České republice je hodně oblíbený Facebook a Instagram. Ale třeba by pro váš sortiment zboží mohlo být dobré se představit i na Pinterestu, Twitteru, YouTube nebo LinkedInu.

Pro začátek vám můžeme doporučit články jako Jak začít s Pinterestem, 6 tipů na úspěšný Instagram  nebo třeba článek Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %. Na sociálních sítích často komunikujete i se zákazníky a někdy to nemusí být úplně příjemné. Ale díky článku Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu si můžete poradit i s tím.

Jak efektivně využít AI při práci v online marketingu a kdy se na ni úplně nespoléhat?

Pokud markeťák tvrdí, že v posledních měsících alespoň jednou nevyužil AI pro svou práci, nestoudně lže. Umělá inteligence se stala součástí on-line marketingu a její pomoc dokáže být obrovská. Pojďme si ukázat, jaké zdařilé i nepovedené výstupy může dodat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Jak organicky uspět na TikToku

Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, Twitter, LinkedIn, TikTok, BeReal a další: je obtížné se v nich orientovat. Na které sociální síti se dá dnes uspět organicky, tedy bez propagace? Pojďme se podívat, jaké možnosti e-shopům nabízí TikTok. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Velký průvodce chybami v reklamách na Facebooku a Instagramu

Poradila jsem se s kolegy v oboru a sepsala 10 opakujících se chyb v reklamách na Facebooku a Instagramu. Možná připravují o peníze i vás. Přidala jsem návody, jak na ně vyzrát. Až článek dočtete, už nikdy nepojedete UTMkový freestyle, nespustíte stejné reklamy na nové i budoucí zákazníky a nebudete reklamu škrtit rozpočtem 50 Kč/den. Založte […]

Přečíst celé
Honza Bartoš

Jak zabezpečit Facebook účet na maximum?

Kdybychom dali v týmu všechny ruce dohromady, pořád by se počet prstů nevyrovnal množství hacknutých účtů, o kterých jsme tento rok slyšeli. Ukážeme si, jak si účet na Facebooku zabezpečit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Co nejvíce řeší e-shopy v roce 2022? Ptáme se poradců z Reshoperu

Jaké otázky v praxi řeší české a slovenské e-shopy? Vyzpovídali jsme přední specialisty na e-commerce, kteří byli 13. dubna na Reshoperu k dispozici v Poradenské zóně. Každý návštěvník se mohl zdarma zeptat na cokoli z oblasti práva, marketingových strategií, řízení e-shopu i výkonnostních kampaní. Jaká témata podle poradců nyní v e-commerce rezonují? Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Měřte lépe své konverze díky Facebook Conversions API

Stále větší roli v online marketingu hrají data a Facebook reklama není výjimkou. Facebook Conversions API vám umožní nasbírat maximální množství dat a tím může zlepšit výkon vašich reklam. Jak CAPI funguje, jak se liší od Facebook pixelu a jak ji v Shoptetu nastavíte? Vše zjistíte v tomto článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli

Pravděpodobně se občas dostáváte do situace, kdy cítíte potřebu svým zákazníkům něco povědět. Máte pro ně nějakou zprávu, nabídku, oznámení, tip, komentář, sdělení, upozornění… Dosud jste si nebyli jistí, kam a jak to ale vyvěsit, aby to měli návštěvníci vašeho online obchodu na očích. Tento článek vám pomůže najít řešení. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Vlastní facebooková skupina jako nástroj pro rozvoj byznysu

Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky