Blog o e-shopech a světě e-commerce

Březnové novinky

Nové povinnosti (recyklační příspěvek), ale také radosti (návrat iDokladu a nové doplňky). Zkrátka pořád je co dělat. Práce na e-shopu je jako práce na domě – nikdy nekončí. Ale s fajn parťákem jde všechno líp od ruky. Jsme tu pro vás i v době krize, i během slunných dní.

Přečíst celé

Recyklační příspěvek: jak ho uvést na účtenku?

V roce 2021 vešel v platnost zákon o výrobcích s ukončenou životností. Ten zavedl povinnosti týkající se elektroodpadů a recyklačního příspěvku, který se musí uvádět na daňových dokladech. Shoptet nyní navíc po dohodě s Ministerstvem životního prostředí přichází s několika změnami v těchto příspěvcích. Jakých výrobků se recyklační příspěvek týká a jak ho správně uvést na účtence?

Přečíst celé

Chcete lépe pracovat s daty? Jak jednoduše na Google Data Studio, ukáže Tomáš Hanáček

Máte pod kontrolou výkon e-shopu? Víte, jaká data sledovat? Pokud jste ještě nezačali využívat Google Data Studio, podívejte se, jak vám může ušetřit čas. Ukážeme si, jak v tomto bezplatném nástroji od Google pracovat a jaké metriky sledovat. Pro všechny Shopteťáky jsem v rámci Shoptet Univerzity přichystal i vzorový dashboard.

Přečíst celé

Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic

Začátkem roku jsme spustili vzdělávací projekt Shoptet Univerzita. Přinášíme v ní shopteťákům články předních odborníků, ale také rozhovory s e-shopaři, zaměřené vždy na vybrané téma z praxe. Jeden z příběhů vám nyní představujeme i na blogu. Majitelé e-shopu Optimistic přiblíží, co obnášela změna názvu i jak na to reagovali zákazníci.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky