Červencové novinky

Polovina léta je za námi. Doufáme, že všechno vychází podle vašich představ! Ať už jsou to dovolené nebo váš e-shop. Kde strávíte zbývající část léta, je na vás, nejlepší novinky a vylepšení za uplynulý měsíc jsme pro vás naopak vybrali my. Pojďte se s námi podívat, které to jsou.

Cizí jazyky: bannery, přepnutí jazyka a rozšířená testovací doba

doplňku Cizí jazyky nově můžete nahrávat bannery pro každý jazyk. Díky tomu zákazník uvidí správný obsah i text a nedostane se k němu banner ve výchozím jazyce. Podpora platí jak pro obrázky, tak pro HTML verzi. Editovatelné části jsou označené výběrem jazyka. Nezapomeňte také na to, že můžete nahrávat bannery i zvlášť pro desktop a mobil, jelikož pro každé zařízení je vhodný jiný rozměr.

Nově také v případě přepnutí jazyka zákazník zůstává na stejné stránce a produktu. Vám to zároveň ulehčí editaci produktů a jejich kontrolu na e-shopu. U článků v rubrice, které tvoříte pro daný jazyk, přesměrování na homepage zůstává.

Čím budeme pokračovat? Čeká nás podpora hromadných exportů/importů, multijazyčné mailování, dokumenty v jazyce objednávky a podpora souhlasů.

Abychom měli jistotu, že za Cizí jazyky nebudete nic platit dřív, než přestane být ve verzi beta, prodloužili jsme jeho testovací dobu ještě o dva měsíce. Prodloužení platí pro všechny, kteří ho už mají nainstalovaný, i pro nové objednávky. Pokud máte tarif Enterprise, neplatíte za doplněk nic navíc.

Shoptet Univerzita

O studentech, kteří nesložili zkoušky před létem úspěšně, se na vysoké škole říkalo: „Někdo září a někdo v září“. Shoptet Univerzita má otevřeno celoročně a na zkoušky se zde nehraje, ale pokud chcete v kradmo se blížící sezóně zářit, měli byste s čerpáním nového vědění začít nejpozději v září. :)

Naše univerzita exkluzivně pro shopteťáky vám v podnikání pomůže informacemi a tipy napěchovanými články. Některé z nich občas zveřejníme i na blogu. Jaké jsou ty nejnovější?

Jsme rádi, že naši univerzitu využíváte. Vždy ji najdete ve své administraci pod ikonku čapky v horní liště vedle zvonečku s notifikacemi.

Nové doplňky

Dvojice nových doplňků je moderní, svěží. Šablony Apeti Clear a Apeti Standard jsou téměř totožné svými funkcemi, svým vzhledem se ale liší. Obě však sednou hlavně e-shopům s menším až středním množstvím produktů. Každou z šablon můžete 7 dní bezplatně testovat.

Šablona Apeti Standard

vario konektor

Šablona Apeti Standard nabízí klasický e-shopový design obohacený o vlastní styly bannerů. Díky tomu vynikne vaše prezentace, a tak se hodí i pro restaurace, bistra a podobně. Najdete zde upravený vzhled blogu včetně doladění stylu doplňku Články z blogu na homepage. Vyladěné UX spolehlivě zapůsobí na vaše zákazníky.

Šablona Apeti Clear

vario konektor

Šablonu Apeti Clear můžeme označit jako „uhlazená, čistá“. Jedná se o variantu, která potěší především ty uživatele, kteří mají rádi minimalističtější design. Je kompatibilní s dalšími doplňky, UX přátelská a plně responzivní i na mobilních zařízeních. Můžete si v ní také měnit barevné schéma a písma.

Další aktuální vylepšení, která vás nestála nic navíc

Na detailu produktu nově najdete pole Marže, která zobrazuje, kolik procent vám z ceny produktu zůstane. Tento údaj využijete nejen pro základní přehled o produktech, ale také při plánování různých marketingových akcí nebo u slev. Tato marže se počítá z nákupní a prodejní ceny. Nebere se v potaz akční cena, jelikož u ní dochází k častým změnám a znemožnilo by to například zmíněné plánování.

Marži najdete i ve filtrech produktu, kde si můžete vyfiltrovat například jen produkty v určité hladině. (viz Marže v nápovědě)

Zkuste si novou shoptetí šablonu Disco. V následujících týdnech ji budeme ještě ladit (například vyhledávání dostane další dvě okna: pro úvodní nabídku aktuálně hledaných slov nebo produktů a úpravu nenalezených dotazů, také možnosti dopravy, kde přibude odkaz na popup okno s jednotlivými dopravami), ale pro svůj e-shop ji bez obav můžete využít už teď.

V Disco najdete například moderní layout pro výpis kategorií, kdy se nejdříve zobrazí podkategorie a až pod nimi levý sloupec a produkty. Známé rozvržení skrze celou šířku a standardní levý sloupec jsou také k dispozici. Šablona přináší i nový typ košíku, kde jsme se zaměřili na jednoduchost úvodní stránky. V rámci dopravy a platby se nevybrané možnosti schovají, což už je dostupné i na dalších šablonách.


Layout oblíbený UX specialisty: levý sloupec a produkty umístěné pod podkategorií.

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů