Ochrana značky e-shopu z pohledu práva. Proč nestačí jen dobrý nápad?
Máte e-shop a přemýšlíte, jak svou značku právně chránit před zneužitím? Jak na vytvoření ochranné známky z právního hlediska? Jaké podmínky je nutné splnit?
Máte e-shop a přemýšlíte, jak svou značku právně chránit před zneužitím? Jak na vytvoření ochranné známky z právního hlediska? Jaké podmínky je nutné splnit?
Google už nechce být jen vyhledávač. Chce být odpovídač. A právě proto se i v Česku od května 2025 naplno spustila funkce s názvem AI Overviews. Co to znamená pro e-shopy?
Když v Home Pond zjistili, že jejich systém přestává stíhat obchodní ambice, škálování i marketingové aktivity, rozhodli se pro zásadní změnu – přechod na Shoptet.
Začalo to prodejem ovoce, zeleniny a vlašských ořechů na trzích na Moravě, odkud David Sázel pochází a úspěšně řídí rodinnou firmu a e-shop Zdravoslav.
Máte přehled o nejdůležitějších právních změnách roku 2025? Udělejte si jasno ohledně DSA, GPSR a přístupnosti.
Co je ochranná známka, proč ji registrovat a jak ji využít na svém e-shopu? Odpovídá Jindra Šulcová, právní poradce se specializací na ochranu značky.
Sociálních sítí je mnoho, ale většina e-shopařů se soustředí pouze na Facebook, Instagram a někdy také TikTok. Přesto existuje ještě jiná síť, kam lidé chodí pro inspiraci.
E-shop vikio.cz prodává produkty v oblasti nábytku. Jak pomohly Shoptet Kampaně k efektivnějšímu marketingu?
Znáte doplněk Slovník pojmů? Dokáže vám významně pomoci v SEO. Buďte ve vyhledávačích vidět.
Chytré a bezpečné vyřízení nákupu a bez zadávání platebních údajů při platbě online. To je Click to Pay od Visa.