PPC

Vytvořit PPC kampaň tak, aby vám vydělala, není jen tak. Není to totiž jen o bezchybném nastavení, ale zároveň musíte i neustále testovat, co nejlépe funguje. S PPC vám pomohou články a rozhovory, které pravidelně zveřejňujeme.

Jak odjet na dovolenou a (ne)udělat PPC fuckup

Řešíte, jak připravit PPC kampaně na dovolenou?  To děláte správně. V Shoptetu jsem totiž loni otestovala odjezd od kampaní a od internetů příliš „na lehko“. Výsledky testu byly poučné, a tak jsem se o ně rozhodla podělit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: PPC se může naučit každý

V 1. díle rozhovoru jsme s Petrou nakously, jak PPC pomáhají e-shopům vydělávat, a na co si mají dávat pozor začátečníci samouci. V další části se dozvíte, co dělat, když kampaně nefungují. Nebo proč sledovat úspěšnost kampaní pravidelně. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Přečíst celé

4 PPC vychytávky pro úspěšnější e-shop

Začátkem června jsme se nachytřovali na největší české PPC konferenci Performance 2020. Přinášíme článek inspirovaný nadupanou přednáškou Petry Pacákové z Acomware o PPC strategiích pro malé i velké e-shopy. Jestli tedy hledáte způsob, jak optimalizovat a zlepšovat své kampaně ve vyhledávání, jste na správném místě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Nový dynamický retargeting Sklik vám přinese víc objednávek

Určitě to znáte. Na váš e-shop přijde návštěvník, vybírá a prohlíží produkty, zkoumá detaily a nakonec… Ne! Vážně? On odešel! Pro tyhle případy je tu dynamický retargeting, který ztracenému návštěvníkovi připomene prohlédnuté produkty třeba v době čekání na výplatní pásku. Spousta e-shopů si tuhle inzerci pochvaluje a teď mají možnost chválit ještě víc. Sklik totiž vylepšil funkce dynamického retargetingu […]

Přečíst celé

Horké novinky z Sklik Expert Forum 2017

Konference Sklik Expert Forum 2017 nebo #SEF2017 měla včera svůj první ročník. Zazněla spousta praktických tipů a zajímavostí. Přinášíme vám horký report, který vám pomůže nasměrovat kampaně k lepším výkonům. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Založme spolu PPC kampaň

Znáte to. Hledáte na Googlu dámský čarodějnický klobouk. Nejde vám o značku, chcete nějaký pěkný a také ne úplně drahý. Kliknete na inzerát v horní části stránky, který hlásá „Velký výběr klobouků za skvělé ceny“. Octnete se na domovské stránce e-shopu. Podivíte se, že nabízejí snad úplně všechno. Lektvary, košťata, mandragory, no páni! Ale kde […]

Přečíst celé

Základní nastavení PPC

Babičky říkají, že opakování je matka moudrosti a platí to i v PPC. Možná už vám kampaně zdařile běží nebo je zakládáte. Zrekapitulujte si přesto nastavení a zkontrolujte, jestli vám neutíká nějaká vychytralá funkce. Ať z toho nemáte později šok. :-) Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé
Shoptet logo

Dejte o svém e-shopu vědět 1: Jaké možnosti online reklamy existují

Dneškem zahajujeme další seriál určený začínajícím majitelům e-shopů. Spolu s předními českými experty se v něm podíváme na možnosti propagace na internetu. V úvodu se podíváme, jaké možnosti online propagace existují, pro koho se hodí a jaké jsou jejich silné a slabé stránky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Dodržujete nejlepší praktiky PPC?

Většina z nás používá několik nejrůznějších seznamů a TO DO listů každý den. Ať jde o seznam úkolů na pracovišti, nebo o seznam, co je potřeba nakoupit. Kde byste ale asi nečekali využitelnost kontrolních seznamů, je PPC (pay-per-click) management. Dokonce i nejzkušenější PPC manažeři potřebují připomenutí, které jim pomáhají zajistit nejlepší možné výsledky z jejich kampaní. Pomocí […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky