Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

10 tipů, jak vylepšit produktové stránky e-shopu

Nabuďte své zákazníky k větším nákupům. Hodně vám pomůže kvalitní prezentace zboží na e-shopu. Projděte si náš návodný článek, díky kterému vytuníte své produktové stránky tak, že vaše konkurence svolá krizovou poradu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Shoptet.TV: Jak na fungující obsah?

Pomůže vám prodávat, přivede nové zákazníky, zvýší důvěryhodnost vašeho e-shopu, posílí značku. To je jen drobný výčet toho, co všechno dokáže obsah. Musíte ale vědět, jak na něj. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Právní pomoc od našich partnerů zdarma

Současná situace je hodně nezvyklá pro nás všechny. A s ostatními otazníky se objevují i pochybnosti, které se týkají právní oblasti. Naštěstí tu máme ochotné partnery, kteří vám odborně a přesto bezplatně poradí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Shoptet.TV: Jak na fungující e-mailing?

E-mailing patří mezi nejefektivnější online marketingové nástroje. Může vám přinést spoustu objednávek a lepší vztah se zákazníky. Ale taky pěkně uškodit. Mezi dobrým a špatným e-mailingem je totiž velký rozdíl. Poradíme vám, na co se v něm zaměřit a na co si dát pozor. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Personalizace nabídky zboží v e-shopech – případová studie

Zajímá vás automatizovaná personalizace toho, co se konkrétnímu zákazníkovi zobrazí v nabídce produktů? Podívejte se na případovou studii, která názorně ukazuje, jak celá věc funguje a jak ovlivňuje chování návštěvníků e-shopu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Ekologický přístup a snížení nákladů na obalové materiály? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím

Balení a expedice je základním pilířem internetového prodeje a bohužel i zdrojem velkého množství odpadu. Jedním z řešení, jak snížit objem odpadu, je využívat použité kartonové krabice. Díky opakovanému využívání obalových materiálů budete šetřit jak životní prostředí, tak i svou peněženku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Když zákazník nemůže odstoupit ve 14denní lhůtě

U smluv uzavíraných na dálku, tzv. distančním způsobem zákon spotřebitelům garantuje možnost odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Jde o problematiku, která trápí prakticky každý e-shop – spousta zákazníků tuto možnost ráda využívá nebo přímo zneužívá. V jakých případech ale odstoupení možné není? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Jak ochránit logo, označení výrobku nebo služby? Pomůže ochranná známka

Ochranná známka je institut, díky kterému můžete chránit své logo či označení svého výrobku nebo služby. V poslední době se dokonce rozšiřuje portfolio toho, co lze pomocí ochranné známky chránit. Jak nám může ochranná známka pomoci, co všechno lze ochránit a jak takovou ochrannou známku zaregistrovat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Právní ochrana výrobků: design a průmyslový vzor

Design produktu je často tím hlavním, co zaujme na první pohled a motivuje zákazníky k nákupu. Jde o tvar, podobu, ale i použitý materiál, strukturu nebo zdobení. Je to složka, která dělá produkt jedinečným a odlišuje ho od ostatních. Jak ale design výrobku ochránit, aby ho konkurence nemohla přesně zkopírovat? Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Paušální výdaje, pojištění a další novinky a změny v roce 2019

Zvyšuje se minimální mzda, mění se limity u pracovních dohod, zálohy na sociální pojištění se platí v jiných termínech a používat paušální výdaje bude zase výhodnější. Připravili jsme pro vás stručný přehled toho, které novinky a změny by vás rozhodně neměly minout. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky