Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

10 zásadních chyb v pop-upech, o kterých pravděpodobně nevíte, že je děláte

Vyskakovací okna mohou být efektivním způsobem, jak na webu zobrazit výzvu k akci. Naneštěstí mají docela špatnou pověst, protože jsou často využity ne příliš zdařile. Na druhou stranu mohou vašemu byznysu hodně přinést, pokud je používáte správně. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé
S Máriem Roženským o zákaznické péči e-shopu.

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči?

Podíváme-li se na typické chyby a přešlapy zákaznické podpory, drtivá většina vychází z naprostého nepochopení druhé strany. Jaké vlastnosti má mít člověk, který pečuje o vaše zákazníky? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Průměrný obrat e-shopu Superpotlač.sk vyrostl po necelém roce o 120 %. I díky affiliate marketingu

V této případové studii se zaměříme na slovenský módní e-shop Superpotlač.sk a jeho spolupráci s affiliate sítí AffiliatePort.eu. Do jakých akcí měl e-shop možnost se zapojit a jaké výsledky přinesl affiliate marketing již po necelém roce spolupráce? A co to vlastně ten affiliate marketing je? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Co je event marketing a jak může pomoct vašemu brandu?

Víte, co si lidé nejvíce zapamatují? Kupodivu nejde o virální videa, kontroverzní reklamy či vtipné gify. Člověk si vždy nejdéle pamatuje to, co skutečně prožije. Chcete-li svým zákazníkům vrýt do paměti svůj brand nebo nově nabízený produkt, zprostředkujte jim zážitek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Chcete lépe pracovat s daty? Jak jednoduše na Google Data Studio, ukáže Tomáš Hanáček

Máte pod kontrolou výkon e-shopu? Víte, jaká data sledovat? Pokud jste ještě nezačali využívat Google Data Studio, podívejte se, jak vám může ušetřit čas. Ukážeme si, jak v tomto bezplatném nástroji od Google pracovat a jaké metriky sledovat. Pro všechny Shopteťáky jsem v rámci Shoptet Univerzity přichystal i vzorový dashboard. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání?

Dárkové poukázky jsou běžnou součástí nabídky většiny českých e-shopů. Často po nich zákazník sáhne během vybírání dárku pro své blízké, zejména pokud si není jistý, kterým produktem by udělal obdarovanému největší radost. Zdánlivě jednoduchá “kartička”, kterou prodejce zasílá buď poštou, nebo elektronicky k vytištění, ale musí mít určité náležitosti. V tomto článku se na dárkové […]

Přečíst celé

ShopCamp 2020

ShopCamp bude! Letos dokonce ve dvou podobách – online i offline. Přinášíme info, jak bude přesně tato tradiční oblíbená e-commerce konference tentokrát probíhat a jak se přihlásit a nic nezmeškat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

10 tipů, jak vylepšit produktové stránky – do druhé nohy

Práce na e-shopu je jako práce na rodinném domě. Taky nikdy nekončí. Jednoduše, vždycky se někde najde prostor na zlepšení. A tak si dnes dáme druhou rundu. Pojďte se podívat na naše další doporučení ohledně produktových stránek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky