Jak úprava popisků zvýší prodeje? S Pobo Page Builder rostou objednávky průměrně o 17 %

Tým Pobo Page Builder ve spolupráci s e-shopy Daka.cz, AkčníTrička.cz a H2O-cool provedl A/B testy s cílem zjistit, jaký vliv má úprava produktové stránky na výkon e-shopu. Jaké výsledky testování přineslo?

Pobo Page Builder

Proč řešit produktové stránky na e-shopu

Kvalitní popisky produktů mohou významně zvýšit tržby e-shopu. Zejména pokud e-shopař investuje do online marketingu (PPC, SEO, e-mailing atd.), je produktová stránka obzvlášť důležitá. 

V ideálním případě by měl popisek potenciálního zákazníka zaujmout, poutavě mu předat informace o produktu a konkurenčních výhodách e-shopu, a tím ho přesvědčit k nákupu. Majitelé e-shopů však často nemají dostatečné znalosti HTML kódu a čas, aby si takový atraktivní popisek sami vytvořili, a tak popisky produktů často opomíjí.

Co nabízí Pobo Page Builder

Pobo Page Builder je nástroj pro e-shopy, který umožňuje přidávat textový a vizuální obsah na produktové stránky a články na blog bez znalosti HTML či CSS. Pomocí předpřipravených drag and drop widgetů tak můžete libovolně přidávat text, obrázky i videa. Ovládání je intuitivní a vytvořit rychle pěkný popisek nebo článek na blog v něm zvládne každý.

A/B testy ve spolupráci s e-shopy Daka.cz, AkčníTrička.cz a H2O-cool

Abychom zjistili, jaký vliv mají popisky na výkon e-shopu, uskutečnili jsme v Pobo Page Builder několik A/B testů společně s e-shopy, které doplněk využívají. Jednalo se o e-shop s nábytkem Daka.cz, e-shop s oblečením AkčníTrička.cz a výrobce bezchlórové dezinfekce H2O-cool.

Na stránky nejprodávanějších produktů všech e-shopů jsme přes Pobo Page Builder přidali relevantní informace (např. o dopravě a vrácení zboží, konkurenční výhody e-shopu). Poté jsme spustili A/B test, ve kterém jsme srovnávali původní popisky s popisky vytvořenými v Pobo Page Builder.

Výsledky A/B testů: úprava produktové stránky průměrně zvýšila počet objednávek o 17 % u 3 testovaných e-shopů

A/B testování probíhalo v průměru déle než 3 měsíce. Výsledky nám potvrdily, že i malá úprava produktové stránky může mít velký vliv na prodeje e-shopu. Konkrétní výsledky byly následující:

E-shop Daka.cz:

E-shop AkčníTrička.cz:

E-shop H2O-cool:

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů