Vyhledávače

Jedním z klíčových bodů pro úspěch e-shopu je jeho dobrá nalezitelnost přes vyhledávače. Lidé se totiž na e-shop nedostanou jen přes reklamu nebo doporučení, velmi často je to přes organické vyhledávání klíčových slov na Googlu, Seznamu nebo jiném vyhledávači. Proto je potřeba se snažit být ideálně na první, maximálně druhé stránce ve výsledcích vyhledávání. Abyste toho dosáhli, musíte být s vyhledávači „prostě zadobře“.

Co pro to udělat? Obecné rady zní: dejte si záležet na metadatech ideálně všech stránek vašeho webu, pište kvalitní obsah, linkujte jednotlivé stránky e-shopu navzájem mezi sebou a snažte se, aby na vás odkazovaly i další weby. Snadno se to řekne, ale někdy možná trochu hůř udělá.

Jak tedy na to? Spoustu rad, jak si vyhledávače spřátelit, si můžete přečíst na našem blogu. Například zjistěte, co aktuálně frčí v linkbuildingu a jak jít zákazníkovi naproti, nebo jak si ohlídat on-page SEO faktory. A jestli rádi čtete rozhovory, pak můžeme doporučit ten, ve kterém jsme si povídali s Martinem Matějkou právě také o SEO, linkbuildingu a e-shopech obecně.

Nejčastější chyby v PPC v roce 2018

Spousta obsahu online, kvalitní videa i desítky konferencí a školení. Přesto se v PPC kampaních pořád opakují ty samé chyby. V Shoptetu jsme si řekli dost a nabídli klientům možnost auditu zdarma s cílem zmapovat nejčastější problémy. Prošli jsme za vás víc než 60 účtů. Tady jsou výsledky a naše doporučení.

Číst všechny

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2.

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání […]

Číst všechny
Linkbuilding

Dejte o svém e-shopu vědět 9: Hloupý linkbuilding nefunguje

V minulém článku jsme si ukázali OnPage parametry v SEO. Linkbuilding, neboli získávání zpětných odkazů, je rovněž důležitou součástí SEO. Respektive nejen SEO, ale obecně celého marketingového mixu. Odkazy by neměly být vnímány jako cesta ke zvýšení pozice ve vyhledávači, ale jako příležitost přivést návštěvníky na web.

Číst všechny

Nový online katalog Firmy.cz – přizpůsobte svůj zápis

Jak jistě víte, Seznam.cz včera spustil novou verzi svého online katalogu Firmy.cz, která přichází nejen s novým designem, ale i obchodním modelem. Níže vám přinášíme inspiraci v podobě úkonů, které byste měli pro správné zobrazování a zviditelnění provést. Seznam slibuje, že administrace profilů je intuitivní, nezbývá, než se do toho vrhnout. Co je tedy třeba?

Číst všechny

Internetové novinky

Opět zhruba po týdnu jsem dal dohromady několik novinek, které by vám neměly uniknout, pokud se pohybujete ve světě internetu. Dnes jsou poměrně obsáhlé, tak rovnou k věci. Uniklá verze Windows 8 Už po druhé Microsoftu unikl build očekávaného systému Windows 8, což je pro samotné tvůrce samozřejmě nepříjemné, nicméně nám to umožní podívat se […]

Číst všechny

Navigace pro příspěvky