Vyhledávače

Jedním z klíčových bodů pro úspěch e-shopu je jeho dobrá nalezitelnost přes vyhledávače. Lidé se totiž na e-shop nedostanou jen přes reklamu nebo doporučení, velmi často je to přes organické vyhledávání klíčových slov na Googlu, Seznamu nebo jiném vyhledávači. Proto je potřeba se snažit být ideálně na první, maximálně druhé stránce ve výsledcích vyhledávání. Abyste toho dosáhli, musíte být s vyhledávači „prostě zadobře“.

Co pro to udělat? Obecné rady zní: dejte si záležet na metadatech ideálně všech stránek vašeho webu, pište kvalitní obsah, linkujte jednotlivé stránky e-shopu navzájem mezi sebou a snažte se, aby na vás odkazovaly i další weby. Snadno se to řekne, ale někdy možná trochu hůř udělá.

Jak tedy na to? Spoustu rad, jak si vyhledávače spřátelit, si můžete přečíst na našem blogu. Například zjistěte, co aktuálně frčí v linkbuildingu a jak jít zákazníkovi naproti, nebo jak si ohlídat on-page SEO faktory. A jestli rádi čtete rozhovory, pak můžeme doporučit ten, ve kterém jsme si povídali s Martinem Matějkou právě také o SEO, linkbuildingu a e-shopech obecně.

Internetové novinky

Opět zhruba po týdnu jsem dal dohromady několik novinek, které by vám neměly uniknout, pokud se pohybujete ve světě internetu. Dnes jsou poměrně obsáhlé, tak rovnou k věci. Uniklá verze Windows 8 Už po druhé Microsoftu unikl build očekávaného systému Windows 8, což je pro samotné tvůrce samozřejmě nepříjemné, nicméně nám to umožní podívat se […]

Přečíst celé

Jak na Google? – základy, tipy a triky

I když je u nás stále dominantním vyhledávačem Seznam.cz, nevypadá to vzhledem k posledním datům o růstu, že by si svou pozici ještě dlouho udržel. Do popředí tak vystupuje Google.cz, který už v současnosti má velký počet fanoušků vzhledem k vyhledávání bez všudypřítomných reklam apod. Jak tedy na Google vyhledávat za použití pokročilejších zkratek? Finty, […]

Přečíst celé

Konkrétní dopady Facebooku a Twitteru na SEO

Obecně, ale i zde v komentářích už se vedly diskuse, zda mají vůbec tyto dvě sociální sítě nějaký konkrétní dopad na SEO, na ranky apod. a vzhledem k tomu, že jsem narazil na jeden rozhovor na anglických webech, mohou se různé hypotézy konečně opřít o nějaká fakta. Je sice už prosincový, ale to mu na zajímavosti rozhodně […]

Přečíst celé

Stav online trhu v Rusku

Drtivá většina trendů a novinek v online podnikání přichází na český internet ze západu, především z USA. To lze ilustrovat například velmi hojným počtem klonů amerického Grouponu, které se u nás v posledním roce objevily. Expanze na západní trhy je tradičně pro české podnikatele velmi složité. Jaká je situace na východ od našich hranic, konkrétně […]

Přečíst celé

Využití Long tail efektu při provozu e-shopu

Pokud již nějaký e-shop provozujete, provádíte přípravy pro spuštění nového e-shopu, nebo jen přemýšlíte o možnosti podnikání na internetu, bylo by vhodné zahrnout do svých úvah tzv. long tail. Pokud se v prostředí podnikání na internetu již nějaký ten čas pohybujete, nebude to pro vás žádná novinka. Proto je článek určen spíše pro začínající obchodníky.

Přečíst celé

Jak pomáhají ranky a k čemu jsou dobré

Určitě jste již někdy zaslechli slůvka S-rank, Pagerank, Alexarank nebo Jyxorank ve spojitosti s nějakými internetovými stránkami. K čemu vlastně takové ranky jsou? Ranky jsou součástí vyhledávačů. Jednotlivé fulltextové vyhledávače mají vždy několik takových ranků ale propagují vždy jen jeden hlavní a ostatní zůstávají v pozadí pro interní účely a ví o nich pouze zaměstnanci […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky