Vyhledávače

Jedním z klíčových bodů pro úspěch e-shopu je jeho dobrá nalezitelnost přes vyhledávače. Lidé se totiž na e-shop nedostanou jen přes reklamu nebo doporučení, velmi často je to přes organické vyhledávání klíčových slov na Googlu, Seznamu nebo jiném vyhledávači. Proto je potřeba se snažit být ideálně na první, maximálně druhé stránce ve výsledcích vyhledávání. Abyste toho dosáhli, musíte být s vyhledávači „prostě zadobře“.

Co pro to udělat? Obecné rady zní: dejte si záležet na metadatech ideálně všech stránek vašeho webu, pište kvalitní obsah, linkujte jednotlivé stránky e-shopu navzájem mezi sebou a snažte se, aby na vás odkazovaly i další weby. Snadno se to řekne, ale někdy možná trochu hůř udělá.

Jak tedy na to? Spoustu rad, jak si vyhledávače spřátelit, si můžete přečíst na našem blogu. Například zjistěte, co aktuálně frčí v linkbuildingu a jak jít zákazníkovi naproti, nebo jak si ohlídat on-page SEO faktory. A jestli rádi čtete rozhovory, pak můžeme doporučit ten, ve kterém jsme si povídali s Martinem Matějkou právě také o SEO, linkbuildingu a e-shopech obecně.

O čem psát na blog v předvánočních článcích

Přemýšlíte, jak se co nejlépe připravit na Vánoce a jak přilákat co nejvíce zákazníků, kteří vánoční dárky letos nakoupí právě u vás? Pomozte si blogem. Máme pro vás pár užitečných tipů, jak na lákavý vánoční content. 🎄 Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Technické náležitosti článku: 3 tipy, na co nezapomenout

Našli jste ideální téma, vybrali vhodná klíčová slova a napsali článek na váš blog. Gratulujeme! I přesto ale ještě nemáte vyhráno. K tomu, aby se váš článek umísťoval na prvních příčkách ve výsledcích vyhledávání, je nutné myslet také na několik technických záležitostí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v PPC v roce 2018

Spousta obsahu online, kvalitní videa i desítky konferencí a školení. Přesto se v PPC kampaních pořád opakují ty samé chyby. V Shoptetu jsme si řekli dost a nabídli klientům možnost auditu zdarma s cílem zmapovat nejčastější problémy. Prošli jsme za vás víc než 60 účtů. Tady jsou výsledky a naše doporučení. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Linkbuilding v roce 2018: Jděte zákazníkovi naproti a myslete jako on

Proč dělat linkbuilding? Má v dnešní době smysl? Určitě ano. A to hned z několika důvodů. Linkbuilding není jen o budování zpětných odkazů, je to příležitost, jak dlouhodobě zvyšovat povědomí o značce a jak si přivádět návštěvníky z organického vyhledávání. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

On-page SEO – nastavte si automatickou kontrolu důležitých faktorů

Jednou z nočních můr provozovatele e-shopu je to, že ze dne na den přijde o návštěvnost z vyhledávačů. Jak k tomu může dojít? Příčinou může být nějaká forma penalizace, problémy webhostingu nebo jen chyba programátora, který zakáže přístup robotům vyhledávačů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2.

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 1.

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače – jedna velká kapitola pro všechny e-shopaře. Není úplně jednoduchá, zato je naprosto povinná pro většinu z vás, kteří chtějí v podnikání opravdu uspět. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
Linkbuilding

Dejte o svém e-shopu vědět 9: Hloupý linkbuilding nefunguje

V minulém článku jsme si ukázali OnPage parametry v SEO. Linkbuilding, neboli získávání zpětných odkazů, je rovněž důležitou součástí SEO. Respektive nejen SEO, ale obecně celého marketingového mixu. Odkazy by neměly být vnímány jako cesta ke zvýšení pozice ve vyhledávači, ale jako příležitost přivést návštěvníky na web. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Nový online katalog Firmy.cz – přizpůsobte svůj zápis

Jak jistě víte, Seznam.cz včera spustil novou verzi svého online katalogu Firmy.cz, která přichází nejen s novým designem, ale i obchodním modelem. Níže vám přinášíme inspiraci v podobě úkonů, které byste měli pro správné zobrazování a zviditelnění provést. Seznam slibuje, že administrace profilů je intuitivní, nezbývá, než se do toho vrhnout. Co je tedy třeba? Založte si […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky