E-shop

Obchodujete se zbožím ze zemí EU, či mimo ni?

Pojďme si společně projít právní otázky, které byste měli mít na paměti, pokud obchodujete se zbožím se zemí EU, nebo mimo ni. Protože ještě stále existují určité zákonné povinnosti, na které často zapomínáte, a nebo o nich možná ani nevíte. Ale všechno hezky po pořádku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání

Uvažujete, že zkusíte prodávat produkty vaší firmy také přes internet? Nebo máte pocit, že se váš eshop dostal na hranici výkonnosti a hledáte cesty k dalšímu zlepšení? Ať už jste v online obchodování noví nebo již prodáváte on-line několik let, je zde vždy prostor pro další růst. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Youstice – nástroj, který vyřeší reklamace za vás

Každý e-shop se nebo později setká s tím, že musí vyřizovat reklamaci od svého zákazníka. Snaha obou stran – jak prodejce, tak spotřebitele – by měla být situaci vyřešit co nejrychleji a korektně. Obchody si mohou práci usnadnit například tím, že automaticky přikládají k objednávkám formulář pro vyřízení reklamace. Jsou ale i jiné možnosti, jak […]

Přečíst celé

Přechod na Shoptet z jiného e-shopového řešení

Máte svůj vlastní stávající e-shop, ale chtěli byste, aby běžel na platformě Shoptet? Umím si představit, jak se před rozhodnutím změnit poskytovatele cítíte a co se vám honí hlavou: „Co když přijdu o pracně vybudované pozice na Google a Seznamu? Budu muset všechno připravovat naprosto ručně? Co moji registrovaní zákazníci, jak k tomu přijdou? A co nová administrace, budu […]

Přečíst celé

E-shopy musí opět měnit obchodní podmínky

Od 1. února 2016 vstupuje v účinnost novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Co přináší nového? Nově zavádí institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Provozovatelé e-shopu mají povinnost o této novince informovat ve svých obchodních podmínkách. Pojďme se na to společně podívat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Zásady komunikace se zákazníky

Důležitost správné komunikace Jedním z hlavních pilířů úspěšného podnikání je správná komunikace s vašimi zákazníky. Pokud zákazník získá pozitivní pocit ze způsobu, kterým s ním jednáte, podstatně se zvýší šance, že u vás nakoupí a zůstane věrný vašemu obchodu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Online platby GoPay

Platit dnes na e-shopu kartou není luxus, nýbrž samozřejmostí. Proto jsme e-shop propojili s jednou z největších českých platebních bran, GoPay. Vaši zákazníci tak mají možnost pohodlně platit za své zboží online, bez jakéhokoliv zdržování. A výhoda pro vás? Zvýšení vaší důvěryhodnosti a zajištění pohodlného nákupu pro zákazníky a okamžitá platba objednávek. Díky tomu můžete zákazníkům zboží […]

Přečíst celé

Kdy registrovat na ÚOOÚ?

Otázky ohledně povinné či dobrovolné registrace na Úřadu pro ochranu osobních údajů pro zasílání obchodních sdělení jsou velmi častým tématem provozovatelů českých e-shopů. V tomto článku si proto zodpovíme, jaké povinnosti nám zákon ukládá a jaké možnosti zasílání hromadných e-mailů umožňuje. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky