Blog

Mít ke svému e-shopu i stejně zaměřený blog je něco, co můžeme jenom doporučit. Díky blogu totiž máte velký prostor pro svou obsahovou strategii, kdy můžete psát spoustu článků s rozmanitým obsahem. Můžete zveřejňovat různé tipy a rady nebo třeba rozhovory, psát o zajímavostech z oboru, rozepsat se o vlastních zkušenostech, nových trendech, prostě o čemkoli, co by vaše zákazníky mohlo zajímat.

Na svém blogu můžete kromě vlastních článků uveřejňovat i články hostovské. Je to ideální příležitost pro spolupráci se spřátelenými e-shopy, weby a pro linkbuilding. Stejně tak vy sami můžete oslovit majitele jiných blogů a mít svůj článek u nich. Pro inspiraci si přečtěte náš článek Proč spolupracovat s blogery a youtubery.

Snažte se o to, aby byly články zajímavé a užitečné, aby se dobře četly. Do textů citlivě zakomponujte klíčová slova a kromě obsahu samotného se soustřeďte samozřejmě i na SEO optimalizaci textu. Díky tomu se na váš blog budou moci dostat lidé z vyhledávačů a vy je pak můžete lépe nasměrovat na váš e-shop. Pokud v článcích zmiňujete některý produkt, nezapomeňte přidat odkaz rovnou na jeho produktovou stránku. Tímto způsobem můžete pracovat na prolinkování blogu a e-shopu samotného.

O čem psát na blog v předvánočních článcích

Přemýšlíte, jak se co nejlépe připravit na Vánoce a jak přilákat co nejvíce zákazníků, kteří vánoční dárky letos nakoupí právě u vás? Pomozte si blogem. Máme pro vás pár užitečných tipů, jak na lákavý vánoční content. 🎄 Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Technické náležitosti článku: 3 tipy, na co nezapomenout

Našli jste ideální téma, vybrali vhodná klíčová slova a napsali článek na váš blog. Gratulujeme! I přesto ale ještě nemáte vyhráno. K tomu, aby se váš článek umísťoval na prvních příčkách ve výsledcích vyhledávání, je nutné myslet také na několik technických záležitostí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Shoptet.TV: Jak na fungující obsah?

Pomůže vám prodávat, přivede nové zákazníky, zvýší důvěryhodnost vašeho e-shopu, posílí značku. To je jen drobný výčet toho, co všechno dokáže obsah. Musíte ale vědět, jak na něj. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

3 otázky pro Shoptet Partnery na téma Vánoce

Tentokrát jsme ohledně příprav na vánoční sezónu vyzvídali u našich partnerů. Přečtěte si, jak vidí e-shopařské Vánoce oni, a nechte se inspirovat jejich tipy. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Proč mají úspěšné e-shopy svůj blog?

„Pište blog, pravidelně publikujte články, tvořte zajímavý obsah!“ Také to jako e-shopař slyšíte ze všech stran? Zjistěte, co je na tom pravdy a jestli to opravdu stojí za tu námahu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Co chtít od blogera/influencera za data? A jak si pohlídat výstup?

Vybíráte vhodného blogera ke spolupráci, máte své favority a přemýšlíte, co dál? Získejte data a přehled! Bez tohoto kroku radši nepokračujte, jinak se může lehce stát, že vaše peníze vyletí komínem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Proč vůbec spolupracovat s blogery

Proč vůbec spolupracovat s blogery? Přesně taková je první otázka, když některému z klientů poprvé navrhnete spolupráci s blogery. Pak následuje: „Kolik to bude stát?” Někteří marketéři se nechají odradit, a než, aby klientovi vysvětlili, co všechno může z takové spolupráce získat, radši to vzdají. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky