Blog

Mít ke svému e-shopu i stejně zaměřený blog je něco, co můžeme jenom doporučit. Díky blogu totiž máte velký prostor pro svou obsahovou strategii, kdy můžete psát spoustu článků s rozmanitým obsahem. Můžete zveřejňovat různé tipy a rady nebo třeba rozhovory, psát o zajímavostech z oboru, rozepsat se o vlastních zkušenostech, nových trendech, prostě o čemkoli, co by vaše zákazníky mohlo zajímat.

Na svém blogu můžete kromě vlastních článků uveřejňovat i články hostovské. Je to ideální příležitost pro spolupráci se spřátelenými e-shopy, weby a pro linkbuilding. Stejně tak vy sami můžete oslovit majitele jiných blogů a mít svůj článek u nich. Pro inspiraci si přečtěte náš článek Proč spolupracovat s blogery a youtubery.

Snažte se o to, aby byly články zajímavé a užitečné, aby se dobře četly. Do textů citlivě zakomponujte klíčová slova a kromě obsahu samotného se soustřeďte samozřejmě i na SEO optimalizaci textu. Díky tomu se na váš blog budou moci dostat lidé z vyhledávačů a vy je pak můžete lépe nasměrovat na váš e-shop. Pokud v článcích zmiňujete některý produkt, nezapomeňte přidat odkaz rovnou na jeho produktovou stránku. Tímto způsobem můžete pracovat na prolinkování blogu a e-shopu samotného.

Proč vůbec spolupracovat s blogery

Proč vůbec spolupracovat s blogery? Přesně taková je první otázka, když některému z klientů poprvé navrhnete spolupráci s blogery. Pak následuje: „Kolik to bude stát?” Někteří marketéři se nechají odradit, a než, aby klientovi vysvětlili, co všechno může z takové spolupráce získat, radši to vzdají.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu […]

Přečíst celé

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO.

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky