Štítekklíčová slova

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet standard

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jenom v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně vyzrát, a hlavně, jak s nimi efektivně vydělávat.

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2. standard

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání se v oboru i e-shopech obecně.

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 1. standard

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače – jedna velká kapitola pro všechny e-shopaře. Není úplně jednoduchá, zato je naprosto povinná pro většinu z vás, kteří chtějí v podnikání opravdu uspět. S články o SEO a online marketingu jakoby se roztrhl pytel. Všichni o tom píší, mluví nebo aspoň šeptají. Ale kdo tomu opravdu rozumí? A navíc to umí předat i naprostým laikům?

Přečíst celé

5 základních rad, jak volit vhodná klíčová slova standard

Často si možná kladete otázku: „jak to mám do vyhledávače napsat..“. Množství lidí řeší dnes a denně stejný problém: jak zapsat správné klíčové slovo, aby získali ten výsledek, který chtějí. My se v tomto článku podíváme na to, jak zjistit, co do vyhledávače vaši potenciální návštevníci zadají, aby vás našli. To se vyplatí znát: když vím, co uživatel hledá, vím co mu mám nabídnout. V tomto případě správné klíčové slovo. Takže pokud chcete alespoň na chvíli proniknout do myšlení vašich potenciálních návštěvníků, zastavte se na chvíli nad tímto článkem.

Přečíst celé

Jak vkládat klíčová slova do vašich článků standard

Zatímco hodnocení vaší stránky mimo její obsah jinde na internetu je důležité pro hodnocení vyhledávači a ovlivníte ji spíše nepřímo, volba dobrých klíčových slov je přímým prostředkem, jak se dostat do povědomí přímo obsahem stránky. A pokud klíčová slova dobře souhlasí s napsaným textem, velmi pomůžete vyhledávači v práci a sobě zajistíte větší návštěvnost.

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!