Analýza dat

Rozšířený elektronický obchod #2 Sledujte chování nakupujících

Přechod Shoptetu na měření pomocí rozšířeného elektronického obchodu v první fázi přinesl možnost sledovat slevové kupony a u prodaných produktů značky, kategorie i varianty. Nově jsme dokončili druhou fázi, díky které se teď dozvíte mnohem víc o výkonu svých produktů. Největší výhodou je, že můžete sledovat chování návštěvníků ve svém e-shopu.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET […]

Přečíst celé

DATA restart 2018

Ve čtvrtek 5. 4. uspořádala agentura Taste první z letošních restartů, a to konkrétně DATA restart. Já jako zástupce Shoptetu jsem samozřejmě nemohl chybět. Nechceme přece, aby nám a už vůbec ne vám jako našim klientům ujel vlak.

Přečíst celé

Vylepšené měření Google Analytics

Připravili jsme pro vás vylepšené měření Google Analytics, které přinese funkce rozšířeného elektronického obchodu. To umožní sledovat a využít data o podrobnějším chování zákazníků, výkonu e-shopu a úspěšnosti marketingových kampaní. Celou implementaci jsme rozdělili do víc fází, první z nich se týká měření objednávek.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé