Rozšířený elektronický obchod #2 Sledujte chování nakupujících

()

Přechod Shoptetu na měření pomocí rozšířeného elektronického obchodu v první fázi přinesl možnost sledovat slevové kupony a u prodaných produktů značky, kategorie i varianty. Nově jsme dokončili druhou fázi, díky které se teď dozvíte mnohem víc o výkonu svých produktů. Největší výhodou je, že můžete sledovat chování návštěvníků ve svém e-shopu.

Google Analytics

Jak se chovají návštěvníci v e-shopu?

Přehled Výkon produktu, který se v Google Analytics skrývá pod kartou Konverze nejspíš znáte. Kromě výkonu produktu nabízí pohledy na jednotlivé dimenze jako je skladová jednotka produktu, značka nebo hierarchická kategorie (úrovně kategorií). Ty si pak můžete přeskupit pomocí Vlastních přehledů. Jeden takový pro vás připravil Tomáš Hanáček. Jeho přehled zobrazuje kategorie seřazené po jednotlivých úrovních, do kterých se lze „nořit“. Naimportujete si ho pomocí tohoto odkazu.

Všechny přehledy jsme také nově doplnili o chování nakupujících. Konkrétně můžete v Google Analytics sledovat poměr nákupů oproti zobrazení detailu produktu.

Ještě zajímavější data o chování návštěvníků prozradí přehled na kartě Chování nakupujících. Pro jednotlivé dimenze (produkt, skladová jednotka, kategorie nebo značka) můžete sledovat konkrétní počty zobrazení detailu produktu.

Které informace můžete z přehledu Chování nakupujících zjistit a co pro vás můžou znamenat?

Podívejte se do nápovědy, jak rozšířený elektronický obchod nastavit a jak si zobrazit dané přehledy.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů