Dubnové novinky

()

Na apríla jsme si z vás sice trochu vystřelili, ale jinak jsme celý duben usilovně pracovali na spoustě vylepšení pro vaše e-shopy. Do světa vyšlo několik novinek, o kterých jsme vám průběžně dávali vědět. Pojďme si ale pro jistotu ještě jednou projít ty největší, ať jste si jistí, že vám opravdu nic neuniklo.

Rozšířený elektronický obchod #2

Díky nově dokončené druhé fázi přechodu Shoptetu na měření pomocí rozšířeného elektronického obchodu se teď dovíte další cenné informace o chování návštěvníků na vašem e-shopu. Zejména můžete sledovat poměr nákupů oproti zobrazení detailu produktu a podle něj zhodnotit situaci:

Využijte tento marketingový nástroj (nejdříve si jej zapněte) a podívejte se do nápovědy, jak si přehledy Enhanced e-commerce zobrazit.

rozsireny-elektronicky-obchod-sledovani-chovani-zakazniku-na-eshopu-shoptet

Opuštěný košík

Dalším nově přidaným marketingovým nástrojem, který stojí za otestování, je automatický e-mail pro zákazníky, kteří zmizeli z košíku na vašem e-shopu. V záložce Marketing/Opuštěný košík/Nastavení máte možnost zvolit, jestli chcete, aby se tyto e-maily odesílaly, za jak dlouhou dobu po opuštění košíku mají odejít a také jak mají znít. Automaticky tak vybídnete zákazníky, ať objednávku dokončí. K návratu na váš e-shop je můžete motivovat třeba slevou nebo nějakou jinou výhodou.

GDPR

Kdybychom pro vás mohli vytvořit kouzelné tlačítko „Zapnout GDPR“, určitě bychom to udělali. Bohužel to ale nejde. O GDPR jsme ale sepsali první poslední, a tak se nemusíte ničeho bát. Našimi posledními vylepšeními, které vám s nařízením o ochraně osobních údajů pomohou, jsou univerzální podmínky ochrany osobních údajů pro e-shop, které v sobě GDPR zohledňují a můžete si je stáhnout k použití. A také si můžete „pohrát“ s vytvořením potřebných GDPR tlačítek na svém e-shopu díky nově rozšířené správě tlačítek.

shoptetrix_gdpr

Hodnocení obchodu a produktů

Spolu s hodnocením obchodu se z Heureky nyní importují i reakce na tato hodnocení. Zatímco reakce na hodnocení samotných produktů už Heureka neumožňuje. Ale my jsme tuto možnost přidali. Takže nyní na svém e-shopu můžete reagovat na hodnocení produktů i celého e-shopu.

Rádi bychom vás uchránili případného komentářového spamu. Proto jsme zamezili přidání  hodnocení (ať už obchodu, produktu nebo diskuse) ze zablokované adresy uvedené v globálním blokačním seznamu, ať máte o starost míň.

Další vylepšení

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. ExtraSEO.cz napsal:

    Opuštěný košík je určitě super věc a když se to chytne marketingově za správný konec, je možné mít konverzi až k 8%. Ale palec nahoru kluci, jde vidět, že Shoptet pořád pokračuje ve své jízdě, snad jednou dáte i nějaký reportík jak se tato „fíčurka“ eshopům na české scéně vyplatí.

    1. Iva M. napsal:

      Díky, snažíme se, co to jde. Tahle fíčurka je jedna z mnoha. Pořád pracujeme na vylepšeních, které našim e-shopařům pomůžou k lepším prodejům. Ten reportík není vůbec špatný nápad, díky za tip :-)

  2. Michal napsal:

    Dobrý den, jen škoda, že to funguje jen u zákazníků, kteří se zaregistrují, protože takových je čím dál tím méně.

    1. Iva M. napsal:

      Dobrý den Michale, tady bohužel narážíme na technické limity. Udělat to pro neregistrované by bylo mnohem složitější a hlavně v rozporu s GDPR, protože bychom defacto ukládali informace uživatelů, kteří k tomu nedali souhlas. Souhlas totiž udělují až ve chvíli, kdy udělají objednávku. Hezký den!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů