Na apríla jsme si z vás sice trochu vystřelili, ale jinak jsme celý duben usilovně pracovali na spoustě vylepšení pro vaše e-shopy. Do světa vyšlo několik novinek, o kterých jsme vám průběžně dávali vědět. Pojďme si ale pro jistotu ještě jednou projít ty největší, ať jste si jistí, že vám opravdu nic neuniklo.

Rozšířený elektronický obchod #2

Díky nově dokončené druhé fázi přechodu Shoptetu na měření pomocí rozšířeného elektronického obchodu se teď dovíte další cenné informace o chování návštěvníků na vašem e-shopu. Zejména můžete sledovat poměr nákupů oproti zobrazení detailu produktu a podle něj zhodnotit situaci:

  • Své prodeje můžete zvýšit, pokud se zamyslíte nad produkty sice s vysokou návštěvností, ale bohužel nízkým konverzním poměrem (proč návštěvníci nenakupují?).
  • Zaměřte se také na produkty s naopak dobrým konverzním poměrem, ale zase nízkou návštěvností (stálo by za to je více promovat?).

Využijte tento marketingový nástroj (nejdříve si jej zapněte) a podívejte se do nápovědy, jak si přehledy Enhanced e-commerce zobrazit.

rozsireny-elektronicky-obchod-sledovani-chovani-zakazniku-na-eshopu-shoptet

Opuštěný košík

Dalším nově přidaným marketingovým nástrojem, který stojí za otestování, je automatický e-mail pro zákazníky, kteří zmizeli z košíku na vašem e-shopu. V záložce Marketing/Opuštěný košík/Nastavení máte možnost zvolit, jestli chcete, aby se tyto e-maily odesílaly, za jak dlouhou dobu po opuštění košíku mají odejít a také jak mají znít. Automaticky tak vybídnete zákazníky, ať objednávku dokončí. K návratu na váš e-shop je můžete motivovat třeba slevou nebo nějakou jinou výhodou.

GDPR

Kdybychom pro vás mohli vytvořit kouzelné tlačítko „Zapnout GDPR“, určitě bychom to udělali. Bohužel to ale nejde. O GDPR jsme ale sepsali první poslední, a tak se nemusíte ničeho bát. Našimi posledními vylepšeními, které vám s nařízením o ochraně osobních údajů pomohou, jsou univerzální podmínky ochrany osobních údajů pro e-shop, které v sobě GDPR zohledňují a můžete si je stáhnout k použití. A také si můžete „pohrát“ s vytvořením potřebných GDPR tlačítek na svém e-shopu díky nově rozšířené správě tlačítek.

shoptetrix_gdpr

Hodnocení obchodu a produktů

Spolu s hodnocením obchodu se z Heureky nyní importují i reakce na tato hodnocení. Zatímco reakce na hodnocení samotných produktů už Heureka neumožňuje. Ale my jsme tuto možnost přidali. Takže nyní na svém e-shopu můžete reagovat na hodnocení produktů i celého e-shopu.

Rádi bychom vás uchránili případného komentářového spamu. Proto jsme zamezili přidání  hodnocení (ať už obchodu, produktu nebo diskuse) ze zablokované adresy uvedené v globálním blokačním seznamu, ať máte o starost míň.

Další vylepšení

  • Připravili jsme pro vás snadnější a detailnější nastavení hlídacího psa.
  • Na e-shopu můžete nastavit, jestli zákazníkům doručíte zboží i v sobotu, v neděli a ve státní svátky. Datum doručení se automaticky počítá z vámi nastavených dodacích lhůt a podle vašeho nastavení se do nich zahrnou (nebo nezahrnou) i víkendy a svátky.
  • Vylepšili jsme statistiky zboží  – nový sloupeček Položek na skladě přenáší reálné hodnoty dle vašich skladových zásob.

Založte si zcela ZDARMA na zkoušku testovací e-shop nebo pokladní systém v naší službě Shoptet.cz


Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů