Google Analytics

Novinky v integrovaném měření do Google Analytics 4. Návod, jak nové funkce nastavit

Měříte výkon svého e-shopu v Google Analytics 4? V Shoptetu jsme nyní integrované měření do GA 4 vylepšili o několik funkcí, a tak máte ještě více možností, jak podrobněji sledovat chování návštěvníků na svém webu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Co přináší Rozšířené konverze v Google Ads?

Efektivita je heslem úspěšného podnikání. V rámci efektivity vašich reklam na Google teď můžete udělat mnohem více díky funkci Rozšířené konverze. V čem vám konkrétně pomůže a jak ji začít používat? S naším přehledem to zvládnete levou zadní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Listopadové novinky

Od ledna 2022 se pečou sušenky trochu jinak. V cookie liště totiž budete potřebovat získat aktivní souhlas uživatele, abyste mohli analyzovat jejich chování na svém webu. Jak na to a co dalšího jsme pro vás připravili? Dejte se do čtení předvánočních aktualit ze Shoptetu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Tři otázky pro Shoptet Partnery na téma Vyhodnocování výsledků – 2. část

Po článku o základech datové analytiky a o procesu vyhodnocování výsledků e-shopu si můžete přečíst článek, který problematiku mírně rozvíjí. Už jste se dozvěděli, jaké nástroje ideálně používat a co v nich sledovat, teď si přečtěte, čeho se naopak vyvarovat, kdy je dobrý čas na specialistu anebo co jsou asistované konverze a zda je sledovat. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Tři otázky pro Shoptet Partnery na téma Vyhodnocování výsledků

Tentokrát jsme se zaměřili na téma, které možná e-shopaři neradi řeší, ale přínos pro úspěšný provoz e-shopu má obrovský – a tím je datová analytika neboli vyhodnocování výsledků, v tomto článku primárně výsledků PPC kampaní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Shoptet.TV: Jak na fungující Google Analytics

Chtěli byste si ochočit komplexní a velmi populární nástroj pro správu statistik webu nebo e-shopu, jakým je právě Google Analytics? Naše videa vám v tom pomohou. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Rozšířený elektronický obchod #3 Výkon produktů v košíku

Na Shoptet jsme nasadili další modul rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics, který s pomocí Tomáše Hanáčka postupně implementujeme. Předcházející modul měřil zobrazení detailu produktu. Nové funkce posouvají měření interakce s produkty zase o krok dál. Podívejme se na to, co je možné díky novým datům zjistit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

3 e-shopová videa, která vám rozšíří obzory

Připravili jsme si pro vás tři odborná videa, která mají co říct provozovatelům e-shopů. Dozvíte se například, jaké druhy nákupních košíků existují, jak řeší linkbuilding e-shop Electro World nebo jak na vašem e-shopu podpořit prodej top produktů. Pohodlně se usaďte a dopřejte si pořádnou dávku informací, které vám můžou pomoct podpořit vaše prodeje. Založte si […]

Přečíst celé

Google Signals v Google Analytics

Někomu dřív, někomu později. Ale co nevidět se všem v Analytics zobrazí možnost aktivovat si Google Signals (Signály Google). Přečtete si, co vám tahle volba přinese a jestli to stojí za to, nebo se máte spíš bát. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky