Google Analytics

3 e-shopová videa, která vám rozšíří obzory

Připravili jsme si pro vás tři odborná videa, která mají co říct provozovatelům e-shopů. Dozvíte se například, jaké druhy nákupních košíků existují, jak řeší linkbuilding e-shop Electro World nebo jak na vašem e-shopu podpořit prodej top produktů. Pohodlně se usaďte a dopřejte si pořádnou dávku informací, které vám můžou pomoct podpořit vaše prodeje.

Přečíst celé

Google Analytics – nenechte si smazat svá data

V posledních dnech se v Google Analytics a na dalších službách Google objevily spousty souhlasů a nastavení, které souvisí s GDPR. Stejně tak ale i další, které se této směrnice netýkají. Pojďme se bez stresu podívat, co přesně nastavují a co a jak „odklikat“.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu […]

Přečíst celé

Rozšířený elektronický obchod #2 Sledujte chování nakupujících

Přechod Shoptetu na měření pomocí rozšířeného elektronického obchodu v první fázi přinesl možnost sledovat slevové kupony a u prodaných produktů značky, kategorie i varianty. Nově jsme dokončili druhou fázi, díky které se teď dozvíte mnohem víc o výkonu svých produktů. Největší výhodou je, že můžete sledovat chování návštěvníků ve svém e-shopu.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET […]

Přečíst celé

Vylepšené měření Google Analytics

Připravili jsme pro vás vylepšené měření Google Analytics, které přinese funkce rozšířeného elektronického obchodu. To umožní sledovat a využít data o podrobnějším chování zákazníků, výkonu e-shopu a úspěšnosti marketingových kampaní. Celou implementaci jsme rozdělili do víc fází, první z nich se týká měření objednávek.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Jak měřit e-shop? Nebojte se Google Analytics, tady je návod

Ať už jste fanda čísel, nebo ne, když chcete prodávat, hodí se znát statistiky svého e-shopu. K tomu slouží šikovné nástroje Google Analytics a Google Search Console. Jejich světem vás provede Bára, naše PPC specialistka, která stojí za kampaněmi Shoptetu.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

4 PPC vychytávky pro úspěšnější e-shop

Začátkem června jsme se nachytřovali na největší české PPC konferenci Performance 2020. Přinášíme článek inspirovaný nadupanou přednáškou Petry Pacákové z Acomware o PPC strategiích pro malé i velké e-shopy. Jestli tedy hledáte způsob, jak optimalizovat a zlepšovat své kampaně ve vyhledávání, jste na správném místě.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu […]

Přečíst celé

Novinky na internetu

Opět zhruba po týdnu je tu série novinek, které se ve světě internetu odehrály. Dnes jsou hned čtyři a minimálně změny v Google Analytics a na Facebooku by vám neměly uniknout. I zbylé dvě zprávičky jsou ale zajímavé, takže pokud máte aspoň trochu času, určitě si je projděte.

Přečíst celé

E-commerce – sledujete svůj e-shop?

Měření výkonnosti elektronického obchodu (tzv. e-commerce) je klíčovou součástí Google Analytics pro provozovatele internetových obchodů. Pomáhá zodpovědět na otázku, odkud přicházejí na web kvalitní zákazníci. Je pro vás rozdíl, když zákazníci udělají objednávku za 300 Kč nebo za 15000 Kč? Přečtěte si, jak měření e-commerce funguje a k čemu vám bude přínosné. Jak měření e-commerce […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky