Google Analytics

Tři otázky pro Shoptet Partnery na téma Vyhodnocování výsledků – 2. část

Po článku o základech datové analytiky a o procesu vyhodnocování výsledků e-shopu si můžete přečíst článek, který problematiku mírně rozvíjí. Už jste se dozvěděli, jaké nástroje ideálně používat a co v nich sledovat, teď si přečtěte, čeho se naopak vyvarovat, kdy je dobrý čas na specialistu anebo co jsou asistované konverze a zda je sledovat.

Číst všechny

3 e-shopová videa, která vám rozšíří obzory

Připravili jsme si pro vás tři odborná videa, která mají co říct provozovatelům e-shopů. Dozvíte se například, jaké druhy nákupních košíků existují, jak řeší linkbuilding e-shop Electro World nebo jak na vašem e-shopu podpořit prodej top produktů. Pohodlně se usaďte a dopřejte si pořádnou dávku informací, které vám můžou pomoct podpořit vaše prodeje.

Číst všechny

Rozšířený elektronický obchod #2 Sledujte chování nakupujících

Přechod Shoptetu na měření pomocí rozšířeného elektronického obchodu v první fázi přinesl možnost sledovat slevové kupony a u prodaných produktů značky, kategorie i varianty. Nově jsme dokončili druhou fázi, díky které se teď dozvíte mnohem víc o výkonu svých produktů. Největší výhodou je, že můžete sledovat chování návštěvníků ve svém e-shopu.

Číst všechny

Vylepšené měření Google Analytics

Připravili jsme pro vás vylepšené měření Google Analytics, které přinese funkce rozšířeného elektronického obchodu. To umožní sledovat a využít data o podrobnějším chování zákazníků, výkonu e-shopu a úspěšnosti marketingových kampaní. Celou implementaci jsme rozdělili do víc fází, první z nich se týká měření objednávek.

Číst všechny

Navigace pro příspěvky