3 e-shopová videa, která vám rozšíří obzory

Připravili jsme si pro vás tři odborná videa, která mají co říct provozovatelům e-shopů. Dozvíte se například, jaké druhy nákupních košíků existují, jak řeší linkbuilding e-shop Electro World nebo jak na vašem e-shopu podpořit prodej top produktů. Pohodlně se usaďte a dopřejte si pořádnou dávku informací, které vám můžou pomoct podpořit vaše prodeje.

Jak správně navrhnout košík v e-shopu?

Tato špičková 49 minutová přednáška je zaměřená na návrh košíku v e-shopu, na jeho vliv na konverzní poměr a celkovou spokojenost zákazníka. Dozvíte se například, že spousta zákazníků si plete předkošík a košík, ale také jak se nákupní košíky liší podle počtu kroků a jestli má počet kroků vliv na konverzní poměr. V druhé části přednášky budete moci zhlédnout dvě zajímavé případové studie e-shopů Zahradnictví Flos a Bonfood. Přednáší Ondřej Ilinčev, uznávaný český odborník na zvyšování ziskovosti webů a e-shopů. Pokud chcete mít po ruce i prezentaci, zhlédněte přednášku tady.

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

Jak řeší linkbuilding e-shop Electro World?

Tato zajímavá případová studie by vás mohla bavit. Neukazuje žádné průlomové postupy, ale výsledky, které přinesla, rozhodně stojí za zmínku. Dominik Liebezeit z H1.cz představuje postup, jak pro agenturního klienta Electro World získávali zpětné odkazy a díky tomu i nové webové návštěvníky z pro firmu trochu netypické cílové skupiny. Zaměřili se na nadšence do počítačových a konzolových her. Jak to udělali a co jim to přineslo? To se dozvíte v následující přednášce. Prezentaci k prolistování najdete tady.

Jak podpořit prodej vašich top produktů v e-shopu?

Přestože se tahle přednáška jmenuje oficiálně jinak, její obsah by se dal shrnout do jedné mise – podpoření prodeje vašich top produktů. Radek Hudák, CMO Shoptetu, nejdřív otevírá problematiku sbírání a analýzy dat. V přednášce se zaměřuje na proces interpretace dat a ukazuje, co konkrétního ze kterých přehledů a dílčích nástrojů vyvodit pro podporu vašich prodejů. Radek dál ukazuje, jak v každé kategorii najít top produkty a co u nich zkontrolovat a nastavit, aby vám vynášely více. Doporučujeme vzít do ruky papír a tužku, tohle je rozhodně velmi prakticky zaměřená přednáška a je dobré si z ní postřehy rovnou vypsat a překlopit do úkolníčku. Pokud potřebujete k ruce i prezentaci, najdete ji tady.

Líbila se vám videa? Máte tip na další přednášky, o kterých stojí za to napsat? Dejte nám vědět do komentářů.

Facebook
Twitter

Mohlo by vás zajímat:

Navigace pro příspěvek

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů