Nákupní košík

3 e-shopová videa, která vám rozšíří obzory

Připravili jsme si pro vás tři odborná videa, která mají co říct provozovatelům e-shopů. Dozvíte se například, jaké druhy nákupních košíků existují, jak řeší linkbuilding e-shop Electro World nebo jak na vašem e-shopu podpořit prodej top produktů. Pohodlně se usaďte a dopřejte si pořádnou dávku informací, které vám můžou pomoct podpořit vaše prodeje.

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Opuštěný košík a další úpravy

Připravili jsme pro vás nový modul přehled opuštěných košíků registrovaných zákazníků (jednalo se o vaše nejčastější přání v Knize přání), kde si můžete zobrazit jednotlivé opuštěné košíky, analyzovat produkty a jejich ceny, sledovat, do jakého kroku objednávacího procesu se zákazníci dostali a kolikrát se ke svému košíku vrátili. Funkci opuštěného košíku plánujeme dále rozšiřovat, abyste […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Nový náhled objednávky, Cofidis v košíku a další

V přehledu objednávek jsme vyladili náhledy jednotlivých objednávek v rámci zrychlení práce v administraci. Nyní v přehledu vidíte stav kompletace, zda jsou či nejsou jednotlivé produkty z objednávky skladem, typ zvolené dopravy a platby, zda byla objednávka již zaplacena a výši marže. Můžete se také prokliknout na detail zákazníka či si všechna data jednoduše zkopírovat. […]

Přečíst celé

Dokončit objednávku po roce? Proč ne!

Ten moment, kdy dlouho vybíráte v e-shopu zboží, ale pak vám kvůli delší odmlce zmizí z košíku, je prostě k naštvání. A známe to snad všichni. Zákazníci e-shopů od Shoptetu se můžou radovat, tohle už se jim prostě nemůže stát. Dobu, po kterou uchováváme informace o stavu košíku, jsme totiž velmi znatelně prodloužili, vaše vybrané zboží vás […]

Přečíst celé

I drobné vylepšení pomůže

Před nějakým časem jsme zde zmiňovali několik rad skutečně agilní blogerky Lindy Bustos, jak vylepšit objednávkový proces a čemu se naopak vyhnout. Nyní publikovala vyjádření konkrétních prodejců, kteří některé z navrhovaných změn aplikovali.

Přečíst celé

Jak by měl fungovat nákupní košík

Každý e-shop logicky obsahuje nákupní košík. Vždyť bez této funkce by byl provoz internetového obchodu jen těžko představitelný. Nicméně není košík jako košík. Co by měl splňovat a jaké funkce by měl zákazníků nabízet rozebírá L. Bustos v článku How Long Should You Persist a Shopping Cart?

Přečíst celé