Nákupní košík

Listopadové novinky

Od ledna 2022 se pečou sušenky trochu jinak. V cookie liště totiž budete potřebovat získat aktivní souhlas uživatele, abyste mohli analyzovat jejich chování na svém webu. Jak na to a co dalšího jsme pro vás připravili? Dejte se do čtení předvánočních aktualit ze Shoptetu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Květnové novinky

Letos si pořekadlo „Studený máj – v stodole Shoptetu ráj“ opravdu přišlo na své. Ledovým větrem ošlehaní a s prsty málem přimrznutými ke klávesnicím jsme pro vás připravili další novinky a vylepšení pro vaše e-shopy. Dejte si horké kafe a pusťte se do čtení. ☕ Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

3 e-shopová videa, která vám rozšíří obzory

Připravili jsme si pro vás tři odborná videa, která mají co říct provozovatelům e-shopů. Dozvíte se například, jaké druhy nákupních košíků existují, jak řeší linkbuilding e-shop Electro World nebo jak na vašem e-shopu podpořit prodej top produktů. Pohodlně se usaďte a dopřejte si pořádnou dávku informací, které vám můžou pomoct podpořit vaše prodeje. Založte si […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Opuštěný košík a další úpravy

Připravili jsme pro vás nový modul přehled opuštěných košíků registrovaných zákazníků (jednalo se o vaše nejčastější přání v Knize přání), kde si můžete zobrazit jednotlivé opuštěné košíky, analyzovat produkty a jejich ceny, sledovat, do jakého kroku objednávacího procesu se zákazníci dostali a kolikrát se ke svému košíku vrátili. Funkci opuštěného košíku plánujeme dále rozšiřovat, abyste […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Nový náhled objednávky, Cofidis v košíku a další

V přehledu objednávek jsme vyladili náhledy jednotlivých objednávek v rámci zrychlení práce v administraci. Nyní v přehledu vidíte stav kompletace, zda jsou či nejsou jednotlivé produkty z objednávky skladem, typ zvolené dopravy a platby, zda byla objednávka již zaplacena a výši marže. Můžete se také prokliknout na detail zákazníka či si všechna data jednoduše zkopírovat. […]

Přečíst celé

Dokončit objednávku po roce? Proč ne!

Ten moment, kdy dlouho vybíráte v e-shopu zboží, ale pak vám kvůli delší odmlce zmizí z košíku, je prostě k naštvání. A známe to snad všichni. Zákazníci e-shopů od Shoptetu se můžou radovat, tohle už se jim prostě nemůže stát. Dobu, po kterou uchováváme informace o stavu košíku, jsme totiž velmi znatelně prodloužili, vaše vybrané zboží vás […]

Přečíst celé

Příklad využití heat map při optimalizaci nákupního procesu

Nadpis je poněkud delší, nicméně vystihuje případ, který byl publikován na blogu GetElastic. Velmi názorně ukazuje, jakým způsobem lze optimalizovat nákupní proces. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

I drobné vylepšení pomůže

Před nějakým časem jsme zde zmiňovali několik rad skutečně agilní blogerky Lindy Bustos, jak vylepšit objednávkový proces a čemu se naopak vyhnout. Nyní publikovala vyjádření konkrétních prodejců, kteří některé z navrhovaných změn aplikovali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Jak by měl fungovat nákupní košík

Každý e-shop logicky obsahuje nákupní košík. Vždyť bez této funkce by byl provoz internetového obchodu jen těžko představitelný. Nicméně není košík jako košík. Co by měl splňovat a jaké funkce by měl zákazníků nabízet rozebírá L. Bustos v článku How Long Should You Persist a Shopping Cart? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé