Tvorbě příspěvků na sociální sítě určitě věnujete velké množství času. Proto by byla škoda, kdyby zůstaly jen součástí Facebooku či Instagramu. Překročte hranice sociálních sítí a vyšlete váš kvalitně vytvořený obsah díky Social Display Ad do vod celého internetu. Jak na to?
Social Display Ad je nástroj, díky kterému vdechnete nový život obsahu, který jste již jednou vytvořili. Co to znamená? Vaše příspěvky z Facebooku či Instagramu dokážete umístit v podobě banneru na různé jiné stránky mimo sociální sítě. Jak to funguje?
Social Display Ad vychází z principů programatické reklamy, která umožňuje zobrazování bannerů nejrůznějších formátů napříč celým internetem. Vytvořenému obsahu z vašich sociálních sítí tak zajistíte maximální dosah bez dalších nákladů na produkci. V praxi si to můžete představit tak, že váš facebookový příspěvek bude jakýsi automatizovaný interaktivní bannner, který dokážete umístit na jakoukoliv stránku. Jeho zobrazení přitom bude probíhat na základě historie vyhledávání každého uživatele. Reklama tedy neřeší na jakých stránkách se zobrazí, ale komu. A právě zde přichází největší výhoda – neomezené cílení.
Při specifických cílových skupinách si totiž se sociálními sítěmi nevystačíte. Budete potřebovat další mediální kanály, kde na váš čekají noví zákazníci. Právě na to se vám bude hodit Social Display – obsah máte vytvořen, proč ho nenabídnout novým unikátním uživatelům?
Chcete vyzkoušet cílit na zákazníky, kteří se zajímají o vaše produkty? Nebo na to půjdete zhurta a vaše reklama poběží na území celého státu? Případně ve městech, kde je nejvyšší kupní síla? S programatickou reklamou je, co se týče cílení, možné skutečně všechno a bylo by hříchem toho nevyužít.
Kombinace poutavého obsahu ze sociálních sítí a dosah programatické reklamy musí přinést ovoce. Toto dynamické kombo vám zajistí kromě zmíněného neomezeného cílení a šetření nákladů na kreativní produkci kopu dalších výhod:
Výhod Social Display Ad je nepočítaně a určitě by stálo za to tento formát vyzkoušet – není však vhodný pro každého. V první řadě se podívejte kritickým okem na vaše sociální sítě. Jsou aktivní? Nemyslíme tím, že máte založen Facebook či Instagram. Jde spíše o to, zda publikujete pravidelně a zda mají vaše příspěvky dostatečný zásah. Pokud váš reach nedosahuje závratných čísel, ještě není nic ztraceno. Základem je kvalitní obsah. Pokud si myslíte, že stojí za to, můžete dát Social Display Ad zelenou. V ideálním případě byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s nákupem programatické reklamy. Pokud v těchto vodách tápete, najměte si raději specialistu.
Odvětvím, kterým Social Display Ad přinášejí největší úspěchy jsou: móda, retail, doplňky, obuv, cestování a technologie. Pokud podnikáte v jiném odvětví, nezoufejte. Gro všeho je kvalitní a v nejlepším případě, poutavé, zpracování banneru.
Na to, aby byly vaše reklamy úspěšné vám nebude stačit jen kvalitní obsah. Dejte si pozor i na formální náležitosti. Každá platforma má totiž při publikování jiné požadavky na rozměry banneru či délku textu. Doporučujeme si pro každou platformu vytvořit šablonu, podle které reklamní formáty upravíte.
Reklamě nenechávejte volný průběh a po publikování ji nezapomeňte neustále monitorovat. Jen tak budete mít přehled o jejím výkonu a pokud nebude přinášet požadované výsledky, jednoduše ji stáhnete a ušetříte si náklady.
Nezapomínejte na konzistentnost. Banner musí sestávat ze stejného písma či grafických prvků jako váš e-shop. Pokud bude reklama tvořena v úplně jiném duchu, než jsou vaše stránky, zákazníci se k vám nepohrnou. Budou zmateni z toho, kam se proklikli a váš web s největší pravděpodobností zavřou.
V neposlední řadě nezapomeňte naplno využít potenciál už tolikrát zmiňovaného cílení. Čím užší a specifičtější skupiny vytvoříte, tím vyšší konverze získáte.
Hodně štěstí!
Napsat komentář