Příběhy

Nadšení, vytrvalost a chuť se učit. To jsou věci, které spojují naše úspěšné e-shopaře. Spousta z nich začínala s minimem zkušeností. Museli se poprat s hromadou problémů, ale nevzdali to a dnes žijí svůj e-shopový sen. Tady jsou jejich příběhy, nechte se inspirovat.

Sellitandlive: Minimalisté v materiálnu, maximalisté v zážitcích. Jaký je jejich příběh?

„Prodej to a žij“, tak se jmenuje brand a e-shop sympatické manželské dvojice Lucky a Aleše. Přesně 2. 2. 2020 ve 2 hodiny odpoledne a po tři čtvrtě roce příprav se za nimi zaklaply dveře a od té doby cestují po světě. Společně vyhráli nad Lucčinými zdravotními problémy a plní si svůj životní sen. Založte […]

Přečíst celé

Zdeněk Pohlreich: „Marketing mě baví. Je to jedna z věcí, bez které se už dneska nedá být.“

Shoptet je tu pro všechny: pro drobné podnikatele, velké obchody i známé tváře. Jednou z nich je šéfkuchař a v dnešní době hlavně manažer Zdeněk Pohlreich. Přečtěte si, jak využívá své dva e-shopy a jak hodnotí restauratérství v době covidu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Zákaznice přibývaly rychle, a nejen kamarádky. Vlastní řešení e-shopu Pura Vida zavrhla

Začínaly tak, že navrhovaly pro sebe. Oblékat se do barev ale zatoužilo mnohem více žen a dávalo smysl spustit e-shop. Vnímají majitelky svou značku Pura Vida jako love brand? Jak zvládly migraci e-shopu? A jak se slučuje řízení firmy s kreativní uměleckou duší? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

„Vstup na Slovensko byl jasný, Maďarsko je pro nás zatím nové,“ říká o expanzi značky KetoMix David Herold

Co při rozšiřování byznysu do těchto dvou zemí KetoMix více řešil a co šlo naopak samo? David Herold, spoluvlastník e-shopu s potravinami pro rychlé hubnutí, líčí podrobnosti vstupů na další trhy, a nakonec obě expanze i srovnává. Přečtěte si náš rozhovor. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic

Začátkem roku jsme spustili vzdělávací projekt Shoptet Univerzita. Přinášíme v ní shopteťákům články předních odborníků, ale také rozhovory s e-shopaři, zaměřené vždy na vybrané téma z praxe. Jeden z příběhů vám nyní představujeme i na blogu. Majitelé e-shopu Optimistic přiblíží, co obnášela změna názvu i jak na to reagovali zákazníci. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky