Podnikání

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšné podnikání a snový e-shop už tak snadné není. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. A že si nevíte rady? Máme pro vás cenné rady a tipy! Naučte se chodit nejen ve světě e-commerce.

Jak z náhodného vánočního nakupujícího udělat svého věrného zákazníka?

Během předvánoční nákupní horečky na váš e-shop určitě zavítají i ti, kteří jsou u vás poprvé a kteří si jen jdou pro něco, čím chtějí někoho obdarovat. A už se neplánují nikdy vrátit. Chyťte příležitost za pačesy a přimějte tyto zákazníky, aby se do vašeho e-shopu zamilovali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

5 rad odborníků pro vánoční sezónu 2022

Vánoce se blíží a v obchodech se začíná objevovat sváteční sortiment. Jste na zákazníky připraveni i vy se svým e-shopem? Zjistěte, jak nejlépe zvládnout letošní vrchol sezóny a jak ho ovlivňuje situace u nás i ve světě. Co radí zkušení specialisté z řad Shoptet Partnerů? A jaké jsou nejčastější otázky e-shopařů před Vánoci? Založte si […]

Přečíst celé
Dolejšová tlačítková novela

Jak se mění nákupní proces podle nových právních úprav? Vysvětlí Petra Dolejšová

Jak se v praxi připravit na změny v nákupním procesu, které e-shopům přináší tzv. tlačítková novela? V druhé části seriálu věnovaného této novele si projdeme zákaznickou cestu i obchodní podmínky. Autor příspěvku Petra Dolejšová Petra je expertka na právo v marketingu a e-commerce. V poslední době školí i o právních nástrahách používání umělé inteligence. Mluví […]

Přečíst celé
tlačítková novela 2022 Dolejšová

Petra Dolejšová: Jaké marketingové změny e-shopům přináší tzv. tlačítková novela?

V platnost vešla tzv. tlačítková novela. Co to znamená pro e-shopaře? V první části seriálu o této novele se zaměříme na marketingové změny, na které se e-shopy musí připravit. Autor příspěvku Petra Dolejšová Petra je expertka na právo v marketingu a e-commerce. V poslední době školí i o právních nástrahách používání umělé inteligence. Mluví lidsky […]

Přečíst celé
nárazová návštěvnost webu

Ochrana webu před nárazovou návštěvností

Ochrana webu před nárazovou návštěvností je pro každou webovou stránku důležitou součástí jejího provozu. Porovnali jsme tři technologie pro zvládání vysoké návštěvnosti a otestovali jejich vliv na zvládání vysoké nárazové návštěvnosti. Shoptet Shoptet se na českém, slovenském a maďarském trhu specializuje na poskytování e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V […]

Přečíst celé
případová studie fulfillment

Fulfillment není jen sklad, e-shop Zemito ukazuje své zkušenosti

Úspora nákladů na poštovném, nižší náklady na sklad, který má kvůli sezónnosti produktů rozdílné nároky na prostor, a také expanze do zahraničí. To jsou důvody, proč se v e-shopu Zemito rozhodli pro fulfillmentové služby s Authentica Group. Jak taková spolupráce po roce vypadá? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Akcelerujte své podnikání díky akademii od Google

Máte pocit, že váš e-shop potřebuje nový impulz? Ať se chcete naučit něco o online marketingu nebo už nějakou dobu přemýšlíte nad exportem do zahraničí, možná vám dokáže pomoci Google vzdělávací online program Business Academy. Jeho další kolo proběhne letos na podzim. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé
Vracení zboží Retino

Vracení zboží musí být i pro e-shop jednoduché. Výprodejpovlečení.cz řeší agendu vratek přes Retino

E-shop s lůžkovinami a nábytkem Výprodejpovlečení.cz vyrostl z garážového projektu při studiích v e-commerce giganta s počtem objednávek v řádu stovek tisíc ročně. Největší zlom nastal v roce 2020, kdy e-shop skokově vyrostl obratově, personálně, rozlohou skladu a přirozeně i v míře vratkovosti.  Shoptet Shoptet se na českém, slovenském a maďarském trhu specializuje na poskytování […]

Přečíst celé

Připravte e-shop na letní sezónu

Letní sezóna už doslova klepe na dveře a krom rostoucích teplot se to nejspíš projevuje i na počtu objednávek či návštěvnosti vašeho e-shopu. Pokud jste dosud přípravu e-shopu na léto odkládali, je nejvyšší čas začít. Čeho byste si měli všímat a jak se připravit? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé
e-shop a dovolená

Chystáte se na dovolenou? Připravte na ni svůj e-shop

Léto je tady a spolu s ním i období dovolených. Co to ale znamená pro majitele e-shopu? Pokud se rozhodnete na pár dní zcela „vypnout“, zjistěte, jak se dá zvládnout provoz e-shopu v dovolenkovém režimu, abyste se zbytečně nepřipravili o tržby a dobrou pověst. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky