Podnikání

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšné podnikání a snový e-shop už tak snadné není. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. A že si nevíte rady? Máme pro vás cenné rady a tipy! Naučte se chodit nejen ve světě e-commerce.

Jak poznat své zákazníky?

Je překvapivé, kolik začínajících i pokročilých e-shopařů neřeší, pro koho e-shop tvoří. Možná si v začátku mysleli, že to není potřeba. A nebo se bojí, že když se poznání zákazníka odborně označí jako výzkum, tak to nezvládnou. Poznání zákazníka ale není žádná nadstavba.

Přečíst celé

Recyklační příspěvek: jak ho uvést na účtenku?

V roce 2021 vešel v platnost zákon o výrobcích s ukončenou životností. Ten zavedl povinnosti týkající se elektroodpadů a recyklačního příspěvku, který se musí uvádět na daňových dokladech. Shoptet nyní navíc po dohodě s Ministerstvem životního prostředí přichází s několika změnami v těchto příspěvcích. Jakých výrobků se recyklační příspěvek týká a jak ho správně uvést na účtence?

Přečíst celé

Vlastní výroba potravin: jak založit živnost a provozovnu – 1. díl

Nedávná série článků o etiketách výrobků nás inspirovala k hlubšímu prozkoumání některých témat. Vlastní výroba potravin je jedním z nich. Výroba potravin láká mnoho podnikavých lidí, a proto přinášíme ve spolupráci s advokátní kanceláří eLegal článek o tom, jak na to – krok za krokem. Jak si založit potravinářskou provozovnu, kterou živnost zvolit a u […]

Přečíst celé

Co musí obsahovat etiketa textilního výrobku?

Dnešní článek přijde vhod nejen e-shopařům, kteří se do výroby textilu teprve chystají pouštět, ale i těm, kteří textil nakupují a prodávají. Etiketa textilního výrobku totiž musí obsahovat spoustu informací, bez kterých se zákazník neobejde. A co víc – uvést vše jen na etiketu nestačí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

E-shop jako identifikovaná osoba: jak je to s reklamou na Facebooku a Google Ads?

Identifikovaná osoba. Možná už vás tento pojem nejednou zaujal. Možná tušíte, že jde o nějaké ty trable s daněmi a reklamou na Facebooku nebo Google. Jak to je doopravdy? Týká se vás to? Na to si posvítíme v dnešním článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?

Možná to nejste vy, kdo mačká tlačítko Odeslat. Odpovědnost za šíření spamu – tedy nevyžádaného obchodního sdělení, nesete také, pokud jste odeslání dali zelenou. Jak se k šíření spamu staví zákon a co jako šiřitel musíte zajistit? To se dozvíte v tomto článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře

Každý úspěšný projekt potřebuje nějaký ten řád. Jak na organizaci práce a času, když máte e-shop? V dnešním článku najdete tipy na nástroje, které je dobré znát – ať už ty projektové, nebo ty, které pomohou vylepšit vaši týmovou komunikaci.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky