Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Jak vytvořit loajálnost u komunity

Docela vysoká je pravděpodobnost, že byste se jen tak náhodou jednou neprobudili s myšlenkou, že dokážete úspěšně zaběhnout maraton a to bez žádného předešlého tréninku. Stejně tak asi nepoběžíte poprvé do tělocvičny s očekáváním, že rovnou naskočíte do kurzu pokročilé jógy. Oba dva nápady by nejspíše skončili s vážnými následky nejen na vašem zdraví. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Přes 85% marketérů plánuje zvýšit rozpočet pro jejich mobilní marketing

Dle nové studie Association of National Advertisers (ANA) a MediaVest více než 85% marketérů uvedlo, že v blízké budoucnosti plánuje zvýšit své rozpočty na reklamu určenou pro mobilní zařízení. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

3 věci, které musíte znát, než se pustíte do lokální reklamy pro mobilní zařízení

Stejně jako rádio vyšlapalo cestičku pro televizi a noviny zase pro internet, tak i nárůst používání mobilních telefonů nabízí nové možnosti pro realizaci příběhů o vaší společnosti, kterými můžete oslovit nespočet potencionálních zákazníků. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Tři osvědčené SEO příležitosti sociálních médií

Sociální média nejsou čistě jenom o přímých sociálních výsledcích. Na vašich webových prezentacích existuje řada míst, kde sociální média mohou zlepšit vaši optimalizaci pro vyhledávače a zároveň tak pomohou vaší online přítomnosti k růstu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Deset trendů v Online Marketingu pro rok 2013

Online marketing v roce 2012 lze charakterizovat a shrnout do pár slov: mobilní, velké značky a aktualizace od Googlu. Stejně tak, jako se ohlížíme za uplynulým rokem a rekapitulujeme události a pokroky, které v loňském roce formovaly online marketing, musíme se i podívat do budoucna a popřemýšlet, co rok 2013 do oddělení online marketingu nejspíše přinese. Založte […]

Přečíst celé

Dodržujete nejlepší praktiky PPC?

Většina z nás používá několik nejrůznějších seznamů a TO DO listů každý den. Ať jde o seznam úkolů na pracovišti, nebo o seznam, co je potřeba nakoupit. Kde byste ale asi nečekali využitelnost kontrolních seznamů, je PPC (pay-per-click) management. Dokonce i nejzkušenější PPC manažeři potřebují připomenutí, které jim pomáhají zajistit nejlepší možné výsledky z jejich kampaní. Pomocí […]

Přečíst celé

Jak vyprávět příběh vaší společnosti

Každé zahájení i každá malá společnost má svůj ojedinělý příběh, který může vyprávět světu. Něco díky čemuž se vaše značka propojí se svými zákazníky. Jako obchodní lídr ve věku, kdy téměř vším hýbají sociální média, máte možnost získat oddanost zákazníků přetvořením vašeho příběhu, aby vyjadřoval základní poslání vaší společnosti. A to ve velmi poutavé, atraktivní […]

Přečíst celé

Jak zabránit „nadváze“ u vašich stránek

Pokud se trápíte s povánočními kily navíc, překontrolujte raději i „figuru“ svých webových stránek. K jejich přesycení může dojít velmi snadno. Velké množství firem se na své weby snaží vložit co nejvíc obsahu, v důsledku čehož dochází ke ztrátě hlavního poselství celého webu a ke špatnému dohledávání žádaných informací. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Nová pravidla Facebooku omezují využití textu u obrázků

V dnešní době je téměř nemožné navštívit Facebook bez toho aniž byste byli zasypáni obrázky a fotografiemi s marketingovým poselstvím. Je již dobře známo, že využití Facebooku jako nástroje k zachycení nejednoho nového zákazníka je velmi důvtipný způsob k přitáhnutí pozornosti potencionálních kupujících. Důležitou zprávou ovšem je, že Facebook aktualizuje politiku textových překryvů u obrázků a fotografií. Založte si […]

Přečíst celé

Jak se stát Top WordPress profesionálem (2. část)

Zapojte se Nyní, když už umíte základy WordPressu, je načase se zapojit. Samozřejmě, že můžete fungovat i zcela sami, a dokonce i existuje spousta lidí, kteří vedou úspěšné WP společnosti a kteří nemají s komunitou nic společného. Ale je zde mnoho důvodů, proč se zapojit a skočit rovnou do jejích útrob. Zde pár z nich: Založte si […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky