Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Nepříjemná pravda o SEO (2. část)

Potřeba organizačních změn Odpovědnost za webové stránky většinou leží na marketingovém oddělení. A přestože mají skvělé zkušenosti pro psaní reklamních obsahů, které nastíní důležitost produktů a služeb, které společnost poskytuje. Není zrovna nejlépe vybavena na to, aby mohla psát silné obsahy stránek, které povedou k jejich sdílení. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Nepříjemná pravda o SEO (1. část)

Máte vlastní webové stránky? Rádi byste byli číslo jedna na Googlu? Ať už děláte cokoli, určitě nemusíte utrácet peníze za agresivní optimalizace pro vyhledávače. I když to vypadá, jako krajní názor, mnoho majitelů chápe SEO, jako odpověď na jejich problémy s umístěním ve vyhledávacím žebříčku. Samozřejmě že záležitosti okolo SEO jsou i mnohem složitější. Založte si […]

Přečíst celé

Tajemství virálních videí

Takže byste rádi vytvořili video, o kterém bude každý mluvit. Chcete aby se rozšířilo globálně a vy jste získali mnoho a mnoho shlédnutí, retweetů a „To se mi líbí“. Jinými slovy byste asi rádi vkročili do světa virálních videí ve stylu Dollar Shave’s Club, kteří svým povedeným videem k sobě nalákali neuvěřitelných 12 000 nových zákazníků a […]

Přečíst celé

Šest typů, jak si během předvánočního shonu udržet chladnou mysl

I když by Vánoce měly být svátky klidu, pohody, zábavy a přátel, v dnešním světě jsou již bohužel pouhým důvodem k zvyšování srdečního tepu a záštitou pro mnoho stresových situací.  Jedním ze slov ve vedoucích pozicích je nakupování a po té nestíhání. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Konec zadávání hesel. Bezpečnostní systém zkontroluje vaše oči.

Zadávání hesel do vašeho chytrého telefonu se může zdát jako rozumný způsob, jak ochránit vaše soukromé informace, které se v něm skrývají. Na druhou stranu nejžhavější novinka na poli elektronického marketingu zvaná EyeVerify tvrdí, že je zde i jednoduší a více bezpečnější způsob, jak ochránit vaše osobní informace. Stačí se pouze zadívat do kamery vašeho chytrého […]

Přečíst celé

Tři způsoby, jak si zdarma vytvořit vlastní infografiku

Jednou z možností, jak prezentovat velké množství dat a informací, je infografika. Díky tomu, že je složená z obrázků, může čtenář vnímat informace i po vizuální stránce. A to samozřejmě zvyšuje jejich zapamatovatelnost. Jak ale pěknou infografiku udělat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Přidejte trochu osobního doteku k vašemu web designu (2. část)

4. Vyprávění příběhů Ručně vytvářené kresby jsou vynikající cestou, jak vyprávět příběhy. Vyprávění příběhů je velmi osobní forma komunikace (ne-li ta nejosobnější) již od dob pravěku, kdy se lidé vyjadřovali pomocí stěn v jeskyních. Tento základní způsob výměny informací překračuje všechny technické pokroky a dává nám pocit klidu a lidského doteku. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Přidejte trochu osobního doteku k vašemu webdesignu (1. část)

Webové prezentace jsou povahou technické výstupy. Různé skripty a části kódů jsou vzájemně propojené prostřednictvím odkazů a vytváří nekonečnou síť protkanou zašifrovanými informacemi. Tedy daty, která jsou přístupné pouze prostřednictvím technických rozhraní, jako jsou webové prohlížeče či aplikace. Přesto profesionální web designéři krotí, jak nazývají, „divoký“ web a proměňují jej na dobře přístupné, uživatelský přívětivé […]

Přečíst celé

Coca-Cola představila svůj web jako sociálně laděnou digitální platformu

Společnosti Coca-Cola oživila interní tiskový časopis do digitální podoby a oživila tak své internetové stránky. Sama společnost popisuje nový web, Coca-Cola Journey, jako bohatou, sociálně laděnou digitální platformu, která se spíže snaží představit příběh Coca-Coly, než aby sloužila čistě jako firemní stránky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky