Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Přečíst celé

4 PPC vychytávky pro úspěšnější e-shop

Začátkem června jsme se nachytřovali na největší české PPC konferenci Performance 2020. Přinášíme článek inspirovaný nadupanou přednáškou Petry Pacákové z Acomware o PPC strategiích pro malé i velké e-shopy. Jestli tedy hledáte způsob, jak optimalizovat a zlepšovat své kampaně ve vyhledávání, jste na správném místě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Screaming frog – vytáhněte z webů jakákoliv data

Screaming Frog je populární program, který dokáže projít celý web a přehledně vypsat klíčové atributy jednotlivých stránek. Jednoduše tak zjistíte, které meta tagy jsou na webu, přesměrování stránek, nadpisy a spoustu dalšího. Ne tak známá je možnost zjistit i specificky definované parametry, jako je například kód zboží. To si ukážeme níž. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Nový dynamický retargeting Sklik vám přinese víc objednávek

Určitě to znáte. Na váš e-shop přijde návštěvník, vybírá a prohlíží produkty, zkoumá detaily a nakonec… Ne! Vážně? On odešel! Pro tyhle případy je tu dynamický retargeting, který ztracenému návštěvníkovi připomene prohlédnuté produkty třeba v době čekání na výplatní pásku. Spousta e-shopů si tuhle inzerci pochvaluje a teď mají možnost chválit ještě víc. Sklik totiž vylepšil funkce dynamického retargetingu […]

Přečíst celé

Horké novinky z Sklik Expert Forum 2017

Konference Sklik Expert Forum 2017 nebo #SEF2017 měla včera svůj první ročník. Zazněla spousta praktických tipů a zajímavostí. Přinášíme vám horký report, který vám pomůže nasměrovat kampaně k lepším výkonům. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony

Víte, že persony jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které určují, jestli bude váš e-shop úspěšný? V ideálním případě je jejich tvorba zahrnuta už do úvodní fáze marketingových příprav. Přesným nastavením person si totiž ulehčíte práci s texty, obrázky, fotkami a videi. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

6 častých chyb, o jejichž existenci možná ani nevíte

Práce se slovy je pro životaschopnost e-shopů jedna z klíčových věcí. Pomocí nich můžeme popsat produkt natolik, že mu pak zákazník nedokáže odolat. I jen několik chyb srazí text hned o několik úrovní níž. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

12 tipů na nepřevzaté zboží

Problém nevyzvednutých objednávek trápí téměř každého provozovatele e-shopu. Náklady za poštovné a balné zůstává většinou na vás. Nemluvě o čase, který strávíte nad administrací. A také fakt, že je zboží nějakou dobu nedostupné pro zákazníky, kteří by o něj opravdu měli zájem. Jak předcházet vratkám a jak je následně řešit? Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky