Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Chcete lépe pracovat s daty? Jak jednoduše na Google Data Studio, ukáže Tomáš Hanáček

Máte pod kontrolou výkon e-shopu? Víte, jaká data sledovat? Pokud jste ještě nezačali využívat Google Data Studio, podívejte se, jak vám může ušetřit čas. Ukážeme si, jak v tomto bezplatném nástroji od Google pracovat a jaké metriky sledovat. Pro všechny Shopteťáky jsem v rámci Shoptet Univerzity přichystal i vzorový dashboard. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé
Facebook - custom labels

Jak využívat vlastní štítky u dynamických reklam na Facebooku

V Shoptetu můžete nově používat vlastní štítky (Custom labels), pro jednodušší a automatizovanou selekci produktů u Facebook reklam. Tuto novinku jsme zavedli ve spolupráci s naším Shoptet Partnerem a PPC specialistou Honzou Bartošem, kterému děkujeme za pomoc. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání?

Dárkové poukázky jsou běžnou součástí nabídky většiny českých e-shopů. Často po nich zákazník sáhne během vybírání dárku pro své blízké, zejména pokud si není jistý, kterým produktem by udělal obdarovanému největší radost. Zdánlivě jednoduchá “kartička”, kterou prodejce zasílá buď poštou, nebo elektronicky k vytištění, ale musí mít určité náležitosti. V tomto článku se na dárkové […]

Přečíst celé

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů?

Analýza klíčových slov je důležitým stavebním kamenem při tvorbě e-shopu. Díky ní si můžete vytvořit přehlednou strukturu webu, kvalitní vstupní stránky i základ pro PPC kampaně. Můžete se třeba obrátit na prověřeného SEO specialistu, který má potřebné znalosti, dovednosti a k dispozici placené nástroje. Jak si ale vytvořit vlastní jednoduchou a smysluplnou klíčovku svépomocí? Založte […]

Přečíst celé

ShopCamp 2020

ShopCamp bude! Letos dokonce ve dvou podobách – online i offline. Přinášíme info, jak bude přesně tato tradiční oblíbená e-commerce konference tentokrát probíhat a jak se přihlásit a nic nezmeškat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

10 tipů, jak vylepšit produktové stránky – do druhé nohy

Práce na e-shopu je jako práce na rodinném domě. Taky nikdy nekončí. Jednoduše, vždycky se někde najde prostor na zlepšení. A tak si dnes dáme druhou rundu. Pojďte se podívat na naše další doporučení ohledně produktových stránek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

10 tipů, jak vylepšit produktové stránky e-shopu

Nabuďte své zákazníky k větším nákupům. Hodně vám pomůže kvalitní prezentace zboží na e-shopu. Projděte si náš návodný článek, díky kterému vytuníte své produktové stránky tak, že vaše konkurence svolá krizovou poradu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Zalistujte produkty v Google Nákupech zdarma

Pro nakupování je web nekonečným zdrojem nápadů. Najít inspiraci, porovnat všechny možnosti a získat nejlepší nabídky může dát zabrat. Google nově nabízí inzerentům možnost propagace produktů zdarma a to přes známou službu Google Merchant Center. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky