Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Průměrný obrat e-shopu Superpotlač.sk vyrostl po necelém roce o 120 %. I díky affiliate marketingu

V této případové studii se zaměříme na slovenský módní e-shop Superpotlač.sk a jeho spolupráci s affiliate sítí AffiliatePort.eu. Do jakých akcí měl e-shop možnost se zapojit a jaké výsledky přinesl affiliate marketing již po necelém roce spolupráce? A co to vlastně ten affiliate marketing je? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Bidding v kostce, 3. díl: Znáte nejčastější bidovací strategie?

V posledním díle minisérie Bidování na zbožových srovnávačích v kostce se zaměříme na nejčastěji používané bidovací strategie. Čím výše, potažmo více viditelně, se totiž nabídka vašeho e-shopu ve srovnávačích zobrazuje, tím roste šance, že na nabídku potenciální zákazník klikne. Jaké strategie bidování můžete pro své produkty zvolit? Připravili jsme pro vás stručný přehled šesti často […]

Přečíst celé
automatický bidding

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding?

Na srovnávačích se uplatňuje více přístupů k bidování. Jak se v nich vyznat? Je pro vás lepší zvolit manuální bidding, nebo využít chytré nástroje pro automatický bidding? Pojďme se podívat blíže na výhody i nevýhody těchto možností. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Bidding v kostce, 1. díl: Úvod do bidování na zbožových srovnávačích

Tápete v tom, zda je pro váš e-shop bidování na srovnávačích vhodné? A co to vlastně bidování neboli bidding přesně je? V tomto článku jsem pro vás připravila ty nejpodstatnější informace o biddingu na zbožových srovnávačích. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Jak ovlivní příchod iOS 14.5 české e-shopy?

Loni v říjnu Apple způsobil nemalé pozdvižení. S příchodem iOS 14 mělo přijít výrazné omezení sledování uživatelů, které zasáhne všechny reklamní systémy. Tuhle novinku, kterou Apple nazývá AppTrackingTransparency framework, jsme ale nakonec zaznamenali na světle světa až v posledních týdnech, s vydáním iOS 14.5. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Co je event marketing a jak může pomoct vašemu brandu?

Víte, co si lidé nejvíce zapamatují? Kupodivu nejde o virální videa, kontroverzní reklamy či vtipné gify. Člověk si vždy nejdéle pamatuje to, co skutečně prožije. Chcete-li svým zákazníkům vrýt do paměti svůj brand nebo nově nabízený produkt, zprostředkujte jim zážitek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

5 věcí, které nezapomenout, než spustíte reklamu

Pokud máte představu, na kterých kanálech byste chtěli mít placenou reklamu, zbývá důležitý úkol: správně rozdělit rozpočty do kampaní a zvolit vhodné KPI pro výkonnostní kampaně. Co potřebujete zjistit, než začnete rozdělovat rozpočty? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Jak rozdělit peníze do marketingových kanálů? Začněte a vyhodnocujte

Jak rozložit peníze na marketingové kanály, které vám přivedou návštěvníky a zákazníky, se nedá určit předem. Je potřeba začít, průběžně vyhodnocovat výsledky a podle výsledků upravovat nastavení kampaní, ale i rozpočty. Pro Shoptet Univerzitu jsem připravil modelové příklady, které vám pomohou budget snáze rozdělovat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky