Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Transakční e-maily: jak je využít na maximum?

E-shopy je posílají každý den. Podílejí se na vytvoření prvního dojmu a následného budování vztahu. Jsou totiž úvodním kontaktem, informují o změnách ohledně stavu objednávky či platby. Nebo zkoumají, zda byli zákazníci spokojeni. Přesto jejich potenciál často zůstává nenaplněný. Podívejte se, jak efektivně pracovat s transakčními e-maily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Vychytávky pro marketingové kampaně

Jaké funkce se vám budou hodit? Víte, že například Google hodnocení v podobě hvězdiček může zvýšit šance na kliknutí na váš inzerát? Radíme v livestreamu! Podívejte se na novinky a produktová vylepšení, které vám za Shoptet doporučujeme. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

5 tipů, jak na e-mailing během vánoční sezony

Konec roku znamená pro e-shopaře jediné, je tady hlavní nákupní sezóna. Během vánočních nákupů můžete získat až třetinu svého celoročního obratu. Ve vaší strategii byste neměli zapomínat na e-mailing, který je ideální na podporu sezónních prodejů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Zvýšit konverzní poměr e-mailů o 136 %? Takhle se to podařilo v Unuo.cz

Posíláte newslettery, ale vaše metriky jsou nízké a obrat neroste, jak byste si přáli? Je možné, že vám uniká tzv. angažovanost zákazníků a kvůli tomu není váš e-mailing tak efektivní, jak by mohl být.   Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé
produktové fotografie e-shop

Jak na produktové fotografie? Buďte krok před konkurencí

Většina lidí nakupuje očima. A to i na e-shopech, kde zkrátka platí, že fotky prodávají. Jak má vypadat skvělá produktová fotografie a proč vyzkoušet i 360° fotografie, poradí profesionální fotografové. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

O čem psát na blog v předvánočních článcích

Přemýšlíte, jak se co nejlépe připravit na Vánoce a jak přilákat co nejvíce zákazníků, kteří vánoční dárky letos nakoupí právě u vás? Pomozte si blogem. Máme pro vás pár užitečných tipů, jak na lákavý vánoční content. 🎄 Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Top doplňky pro vánoční sezónu –⁠ a nejen pro ni

Chcete být připraveni na vrchol sezóny? Nebo dokonce „vždy připraveni“? Podívejte se na záznam live streamu s naším Radkem Hudákem. Zjistíte, jaké doplňky vám pomohou více prodávat a lépe komunikovat se zákazníky. Nepřehlédli jste některý z nich? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé
brand voice

Co je brand voice a proč je pro e-shop důležitý?

Budování značky je zdlouhavý, ale zároveň velmi důležitý proces, jak dosáhnout dlouhodobě úspěchu v online podnikání. Nedílnou součástí budování značky je tzv. brand voice. Co to je a proč má e-shopy zajímat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Co přináší Rozšířené konverze v Google Ads?

Efektivita je heslem úspěšného podnikání. V rámci efektivity vašich reklam na Google teď můžete udělat mnohem více díky funkci Rozšířené konverze. V čem vám konkrétně pomůže a jak ji začít používat? S naším přehledem to zvládnete levou zadní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

8 tipů, jak psát e-maily zákazníkům a jak zvýšit čtenost

Šikovní obchodníci a marketéři považují e-mail za nezbytnost pro byznys, ale i za základní prvek svých marketingových a prodejních kanálů. Pojďme se podívat, jak na to, aby vaše e-maily příjemci rovnou nepřesouvali do koše. Naučte se dělat e-mailing chytře a jeho pomocí více prodávat!  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky