Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Nový vzhled Webtrhu

O víkendu proběhla změna vzhledu  Webtrhu, velmi populárního fóra o podnikání na internetu. Přestože ještě není přechod na novou verzi zcela dokončen, již se poměrně živě diskutuje o prospěšnosti těchto změn.

Přečíst celé

Základy typografie na webu

Písmo je lze označit jako jeden z velmi podstatných prvků, které výrazně ovlivňují přístupnost webu. Přestože se typografie jako disciplína vyvíjí již od vynálezu knihtisku a má tedy opravdu dlouhou historii, nelze ji označit za cosi archaického, co do moderní doby internetu nepatří.

Přečíst celé

Zajímavé příklady využití infografiky

Občas je jeden vhodný obrázek mnohem výstižnější než několik stran textu. Obzvlášť v oblasti internetu je důležité návštěvníka rychle upoutat. V tomto úkolu může výrazně pomoci využití infografiky. Na serveru Understanding Graphics si můžete přečíst velmi pěkný článek o této problematice.

Přečíst celé

Nástroje pro vývojáře webových aplikací

Server Programujte zveřejnil zajímavý článek o užitečných nástrojích pro vývoj webových aplikací. Zmíněné aplikace jsou většinou uzpůsobeny pro práci v prohlížeči Mozilla Firefox, nicméně přibližně u poloviny z nich je uveden i alternativní nástroj využitelný v jiných prohlížečích.

Přečíst celé

Čemu se vyhnout při tvorbě webu

Na internetu se často můžeme setkat s weby, které by se daly s přihmouřením oka nazvat neprofesionální, v horším případě můžeme narazit i na weby, které nelze nazvat jinak než nehezké, nefunkční, otravné. Pokud si takový web udělá nějaký nadšenec jako svého koníčka, který nemá vydělávat ani prezentovat značku, nic se veskrze nestane. Horší situace […]

Přečíst celé

Ikony pro sociální sítě

Z hlediska internetového marketingu a podnikání na internetu se sociální sítě stávájí čím dál důležitějším prostorem. Dovolují přesné zacílení na požadovanou skupinu, získávání nových zákazníků pomocí virálního šíření a nabízejí poměrně solidní zpětnou vazbu. Proto bývá zvykem, že přímo z webových stránek nebo e-shopu vedou přímé odkazy na konkrétní sociální sítě, kde společnost působí. Server […]

Přečíst celé

Co může způsobit zavedení IDN?

Pod zkratkou IDN se skrývá název Internationalized Domain Names. Jak již název napovídá, jedná se o systém umožňující využití znakové sady národních jazyků ve jménech domén.  Přestože tato změna v ČR ještě neproběhla, již delší dobu fungují testovací projekty. V současné době se využívá znaková sada ASCII, takže nelze využívat například českou diakritiku. To by […]

Přečíst celé

Vybíráme vzhled a šablonu webu. Na co je dobré dát si pozor?

První, co návštěvník na stránkách uvidí, je vzhled. Mnohdy právě vzhled rozhoduje o tom, jak často a s jakými pocity se bude na váš web vracet. Je dokonce možné, že v případě, že design nepatří k těm nejpřehlednějším, nově příchozí člověk stránky ihned opustí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Gravatary – proč a jak na ně?

Slyšeli jste už o gravatarech? Pokud ne, nemusíte se cítit zahanbeni. Jde o velmi zajímavou službu, která však do našich internetových končin proniká vcelku pomalu. Gravatar znamená globally recognized avatar. Tento termín byl vytvořen Tomem Wernerem, člověkem, který má vytvoření této netradiční součásti internetové komunikace na svědomí. Celý systém spočívá v tom, že se registrujete […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky